گرامیداشت روز جهانی قدس از سوی امام جمعه ، استاندار و گروه‌های مردمی استان اردبیل


گرامیداشت روز جهانی قدس از سوی امام جمعه ، استاندار و گروه‌های مردمی استان اردبیل

اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل روز جمعه در پیام مشترکی روز جهانی قدس آن را نماد مظلومیت ملت فلسطین و گره خوردن سرنوشت جوامع انسانی به آن ذکر کردند.

به گزارش ایرنا، در پیام مشترک آیت‌الله سیدحسن عاملی و اکبر بهنامجو آمده است: تدبیر و ابتکار بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، حاوی پیام‌هایی پرمحتوا در رابطه با جنایات رژیم اشغالگر قدس، مظلومیت مردم مسلمان فلسطین و گره خوردن سرنوشت جوامع انسانی به آن است.

این پیام آورده است: نگاهی به تاریخ پرفراز و نشیب هفت دهه اخیر و بازخوانی آسیب‌های ناشی از فجایع انسانی رخ داده در این مقطع، تاثیرپذیری و تاثیرگذاری سرنوشت ملت‌ها در همدیگر را نمایان می‌سازد اما به‌رغم این حقیقت، در شرایط کنونی که جوامع در مقابل تهدیدات ناشی از فقر، تبعیض و خونریزی، بیش از پیش به همگرایی و اتحاد نیاز دارد، متاسفانه رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی در سکوت معنادار قدرت‌های زیاده‌خواه و استعمارگر از هیچ خیانتی درباره فلسطینیان مظلوم و بی‌پناه فروگذاری نمی‌کند.

امام جمعه و استاندار اردبیل در پیام خود افزوده‌اند: در آستانه روز قدس، این نماد مقاومت اسلامی، ضمن تجدید میثاق با اندیشه‌های الهی حضرت امام خمینی (ره) و بیعت با رهبر معظم انقلاب، یک بار دیگر جنایات رژیم جلاد صهیونیستی، طرح الحاق کرانه باختری و نیت پلید جنایتکاران در تغییر پایتخت اشغالگران قدس شریف برای حذف موجودیت فلسطین را محکوم و با تاکید بر وفاداری به آرمان‌های قدس شریف و دفاع از مردم ستمدیده فلسطین، انزجار خود را از تحریم‌های برخی کشورهای غربی علیه حزب‌الله لبنان و تضعیف مقاومت اسلامی اعلام می‌کنیم.
به گزارش ایرنا، نهادهای انقلابی ، دستگاه‌های اجرایی و احزاب و گروه‌های محتلف مردمی نیز با انتشار اطلاعیه‌ای با گرامیداشت روز جهانی قدس از مبازرات مردم فلسطین حمایت کرده‌اند.

امروز راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود اما در ۱۱ شهر استان اردبیل که نماز جمعه در آنها برگزار می‌شود، نمازگزاران با تکبیر و شعارهای انقلابی خود انزجار خود را از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین فریاد خواهند زد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد