روز قدس، نمایش اتحاد جهان اسلام مقابل ظالمان است


روز قدس، نمایش اتحاد جهان اسلام مقابل ظالمان است

سرکنسول ایران در پاکستان با بیان اینکه وحدت علمای شیعه و سنی کویته قابل تجلیل است، افزود: روز قدس، نمایانگر اتحاد جهان اسلام در برابر ظالمان است.

روز قدس، نمایش اتحاد جهان اسلام مقابل ظالمان استبه گزارش ایکنا از پاکستان؛ حسن درویش‌وند، سرکنسول ایران در شهر کویته پاکستان در ملاقات با علمای شیعه و سنی این شهر درباره روز قدس گفت: قدرت‌ها دائم از نفاق میان امت اسلامی سواستفاده می‌کنند و اگر ملت اسلامی به جای توکل بر خدا، به غیر او و امثال دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعتماد کند، رسوایی را پیش گرفته است.

درویش‌وند افزود: روز قدس یک روز جهانی برای قدس و روز وحدت امت اسلامی در برابر وجود ناپاک رژیم صھیونیستی است. امام خمینی(ره) باعث وحدت جهان اسلام شد و نسخه شفابخش وحدت را برای همه مسلمانان در سراسر جهان بیان کرد و به خاطر این است که دشمنان قسم‌خوردہ سعی دارند اختلافات میان امت را بیشترکنند.

وی عنوان کرد: چنانچه ما متحد باشیم امکان ندارد دشمن بر ما غلبه کند و تاریخ گواہ است که دشمنان همیشه با ایجاد اختلاف، مسلمانان را قتل‌عام کرده‌اند.

سرکنسول جدید ایران در کویته تأکید کرد: ملت مسلمان باید از حمایت فلسطین کوتاهی نکند و روز قدس را گرامی بدارد.

درویش‌وند با اظھار خرسندی از ملاقات با علمای کویته تصریح کرد: وحدت و اتحاد علمای این شهر باعث خرسندی است و همین رویکرد، درس اسلام برای ماست و خیر امت اسلامی در همین موضوع نهفته است.

عطا الرحمن، اندیشمند اهل سنت و جماعت اسلامی؛ حجت‌الاسلام جمعه اسدی، مسئول جامعه امام صادق (ع)؛ هاشم موسوی، امام جمعه کویته؛ قاری عبدالرحمن نورزئی، امام جمعه اهل سنت، حجت‌الاسلام ولایت حسین جعفری، عضو ارشد اهل سنت؛ سیدحبیب‌اللہ شاہ‌چشتی و مفتی عبدالناصر در این دیدار با اظھار خرسندی از ملاقات با سرکنسول جدید ایران تصریح کردند: ایران تنها کشوری است که در برابر مستکبران عالم با قدرت ایستادگی کردہ و وحدت اسلامی را در پیش گرفته است؛ در حالی که کشورهایی مثل بریتانیا، ایالات متحده و عربستان سعودی عامل نفاق هستند که بزرگترین ضربه را به جهان اسلام از این عملکرد زده‌اند.

علمای شیعه و سنی شهر کویته از حمایت ایران در مسائل کشمیر و فلسطین، قدردانی کردند و ایران را الگوی جهان اسلام برشمردند. آنها گفتند: با وجود توطئه‌های علمای شیعه و سنی، این شهر وحدت را در پیش گرفته و پیام اتحاد را برای دیگران به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!