شرایط فروش وانت کارا 2000 در خرداد ماه 99 اعلام شد


شرایط فروش وانت کارا 2000 در خرداد ماه 99 اعلام شد

شرایط فروش وانت کارا 2000 در خرداد 99 اعلام شد. شرکت بهمن موتور خودرو Cara تک کابین و دو کابین را به صورت نقدی در خرداد 99 عرضه می‌کند. شرکت بهمن موتور فروش اینترنتی خودرو وانت کارا تک کابین و دو کابین 2000 سی‌سی را به صورت نقدی و با قیمت قطعی آغاز کرد. در... نوشته شرایط فروش وانت کارا 2000 در خرداد ماه 99 اعلام شد اولین بار در گجت نیوز. پدیدار...

شرایط فروش وانت کارا ۲۰۰۰ در خرداد ۹۹ اعلام شد. شرکت بهمن موتور خودرو Cara تک کابین و دو کابین را به صورت نقدی در خرداد ۹۹ عرضه می‌کند.

شرکت بهمن موتور فروش اینترنتی خودرو وانت کارا تک کابین و دو کابین ۲۰۰۰ سی‌سی را به صورت نقدی و با قیمت قطعی آغاز کرد. در این طرح فروش با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه‌ها و ارائه خودرو به مشتریان واقعی محدودیت‌هایی نیز در نظر گرفته شده است که اگر مشتریان محدودیت‌ها را نقض کنند، ثبت نام آنها به صورت یکطرفه باطل خواهد شد. علاوه بر این، آن دسته از متقاضیانی که در ۱۲ ماه گذشته از شرکت بهمن موتور خودرویی خریدار کرده باشند اجازه ثبت نام ندارند. در ادامه جزئیات شرایط فروش خودرو وانت کارا را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش وانت کارا ۲۰۰۰ – خرداد ۹۹

لازم به ذکر است وانت کارا در این طرح فروش از فرمان هیدرولیک، تجهیزات داخلی نظیر تغییرات در طراحی صندلی، سقف کاذب و قفل مرکزی بهره می‌برد. مدل این خودروها سال ۹۹ اعلام شده است.
نوع محصول قیمت مصوب فروش موعد تحویل رنگ‌های قابل عرضه
وانت کارا تک کابین فرمان هیدرولیک با تجهیزات داخلی جدید ۱۲۵ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۵۰۰ تومان هفته اول تیر ۹۹ سفید، نقره‌ای، نقرآبی
وانت کارا دو کابین فرمان هیدرولیک با تجهیزات داخلی جدید ۱۳۴ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۱۰۰ تومان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی