دومین سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی در ارومیه برگزار شد


دومین سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی در ارومیه برگزار شد

ارومیه- ایرنا- بزرگداشت دومین سالگرد ارتحال حجت الاسلام غلامرضا حسنی، امام جمعه سابق ارومیه عصر امروز، پنج شنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسولان در بنای یادبود این عالم برگزار شد و استاندار آذربایجان غربی و نماینده ولی فقیه در استان نیز در این آیین حضور یافتند.

سلمان ذاکر، نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: حجت‌الاسلام حسنی مجاهدی دلیر و شجاع بود که در مقابل اشرار و دشمنان طی دوران قبل و بعد از انقلاب ایستاد.

وی بیان کرد: در زمان بمباران و در حالیکه دشمن علاوه بر تحریم، شرکت کنندگان در راهپیمایی را تهدید کرده بود، ایشان به صورت مسلح در خط مقدم حضور یافت و مانع جسارت دشمن شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور ایشان در خط مقدم دفاع از کیان و مقاومت در مقابل دشمن و صحبت‌هایی که در این راستا انجام داد، برای ما درس های زیادی دارد و باید راه ایشان را ادامه دهیم.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا حسنی شامگاه دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۹۱ سالگی و در بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه درگذشت.
وی نماینده پیشین ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و قبل از آن نماینده مردم این شهر در اولین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید