پلیس البرز در زمینه آگاهی بخشی پویا است 


پلیس البرز در زمینه آگاهی بخشی پویا است 

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت:آموزش و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه در خصوص مضرات استفاده از مواد مخدر بسیار حائز اهمیت است و تاکنون نیز اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در بازدید از نمایشگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز اظهار داشت: در حوزه کشفیات مواد مخدر و پیشگیری از جرائم ، نیروی انتظامی استان عملکرد قابل قبولی

دارد. اقدامات امات پلیس در راستای آگاه سازی نوجوانان و جوانان و خانواده ها می تواند بسیار مثبت و مثمر ثمر بوده و در کاهش گرایش افراد به مواد مخدر تاثیرگذار باشد.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از والدین اطلاعات کافی در مورد آسیب های اعتیاد به مواد مخدر را ندارند و علایم مصرف آن ها را در فرزندانشان تشخیص نمی‌دهند و همین باعث می‌شود زمانی به اعتیاد فرزندانشان پی ببرند که کار ازکارگذشته است.
استاندار البرز افزود: بدون شک آگاهی افراد نقش مهمی در گرایش آن ها به سمت مصرف مواد مخدر دارد و ضرورت دارد خانواده ها، مربیان آموزشی و متولیان امر به این موضوع توجه ویژه کنند.
رییس کل دادگستری استان البرزنیزدر این بازدید اشاره به زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت در استان گفت: کشفیات اخیر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نشان از هوشیاری ، سازماندهی و سرعت عمل مناسب نیروهای انتظامی است.

حسین فاضلی هریکندی افزود : اقدامات بسیار خوبی در حوزه پیشگیری و فرهنگ سازی در بحث مبارزه با مواد مخدر انجام شده است که این مهم جای قدردانی دارد.
رییس کل دادگستری البرز بر لزوم برخورد قاطع پلیس با مجرمان مواد مخدر تاکید کرد و خاطرنشان کرد : مجموعه نیروی انتظامی استان در برخورد قاطع با سوداگران مرگ کاملا آماده و هوشیار است.
با اشاره به نقش خانواده ها در پیشگیری از گرایش افراد به اعتیاد افزود: افزایش سطح آگاهی و آشنایی با مهارت های مقابله ای در برابر آسیب‌های اجتماعی تاثیر مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارد.
وی گفت: نیروی انتظامی در راه مبارزه با سوداگران مرگ شهیدان بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است تا از امنیت و آرامش مردم پاسداری کند.
رییس کل دادگستری استان البرز ضمن از زحمات شبانه روزی مجموعه پلیس استان البرز گفت: سربلندی و سرافرازی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت، ایثارگری، هوشیاری و تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز