استاندار یزد: امدادگران هلال‌احمر در پیشگیری از کرونا درخشیدند


استاندار یزد: امدادگران هلال‌احمر در پیشگیری از کرونا درخشیدند

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر در پیشگیری و مقابله با کرونا در کنار سایر نیروهای اجرایی و درمانی خوش درخشیدند و توانایی و آمادگی خود را نشان دادند.

محمد علی طالبی با حضور در پایگاه امداد بین جاده‌ای زین الدین مهریز افزود: تعهد و مسوولیت پذیری اجتماعی جوانان هلال احمر در انجام اقدام‌های پیشگیرانه برای مقابله با کرونا بی نظیر بود.

وی ادامه داد: جمعیت هلال‌ احمر با تلاش شبانه‌روزی در کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا نقش ارزنده‌ای داشتند و این همکاری و فعالیت جدی همچنان ادامه دارد .

استاندار یزد اظهار کرد: جوانانِ داوطلب سرمایه‌های اصلی هلال احمر هستند که با ایثار و رشادت در تمامی بحران‌ها خالصانه به مردم خدمت‌رسانی کرده‌اند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری مهریز، طالبی گفت: باید همواره با آمادگی کامل برای مقابله با حوادث با جدیت در کنار سایر دستگاه های اجرایی اقدام کرد.

همچنین فرماندار مهریز گفت: امدادگران هلال احمر با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در طول شیوع کرونا تاکنون جدی وظایف خود را انجام دادند.

رضا زارع زاده افزود: حضور هلال احمر در برنامه‌های امدادرسانی مایه آرامش مردم به خصوص در حوادث است و باید همواره قدردان آنها بود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟