اعضای باند شرارت در رودبار جنوب دستگیر شدند


اعضای باند شرارت در رودبار جنوب دستگیر شدند

جیرفت - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب از انهدام یک باند شرارت و قاچاق مواد مخدر در جنوب استان کرمان خبر داد.

به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا، حامد عمرانی اظهار داشت: پس از انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان اعضای یک باند فعال شرارت و قاچاق مسلحانه مواد مخدر در جنوب استان مورد شناسایی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: بلافاصله دستگیری عاملان اصلی این باند در دستور کار دستگاه قضایی و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی قرار گرفت و سرانجام سحرگاه امروز در یک عملیات سنگین و در مسیر فرعی و کوهستانی منتهی به شهرستان رودبارجنوب باند ذکر شده در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار و مورد ضربه قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در این عملیات که از شامگاه گذشته تا سحرگاه امروز به طول انجامید، ۲ نفر از اعضای اصلی این باند به هلاکت رسیده و میزان ۷۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک نیز کشف شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب افزود: در این عملیات مقادیری سلاح و مهمات جنگی به همراه یک‌دستگاه خودرو از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

وی گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با عوامل ناامنی قاطع و جدی است و اجازه نخواهیم داد اشرار و سوداگران مرگ در منطقه جولان دهند و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند.

شهرستان رودبار جنوب در فاصله ۳۳۳ کیلومتری مرکز کرمان واقع شده و جمعیت آن برابر با ۱۰۵ هزار و ۹۹۲ نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد