فرماندار دلگان: یاد پرچمدار جبهه مقاومت در روز جهانی قدس جاودانه است


فرماندار دلگان: یاد پرچمدار جبهه مقاومت در روز جهانی قدس جاودانه است

فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: یاد سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنون پرچمدار جبهه مقاومت و ایثار در روز جهانی قدس جاودانه است.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با ایسنا افزود: سردار سلیمانی در عرصه دفاع از آرمان های قدس شریف و مبارزه با دشمنان صهیونیستی مقتدرانه و شجاعانه میدان مبارزه حضور داشتند و امسال جای این شهید والامقام خالی بوده، اما راهش عزتمندانه ادامه دارد.

وی بیان کرد: برگزاری یک همه پرسی به عنوان یک پیشنهاد راهبردی و کاربردی با هدف برون رفت از بحران فلسطین و کمک به اقشار مظلوم فلسطینی با حضور فلسطینی ها از اقوام و مذاهب گوناگون همچون مسلمان، یهودی و مسیحی ضروری است.

مقام عالی دولت در دلگان ادامه داد: معامله قرن قطعا محکوم به شکست است و ترامپ و سران جنایتکار آمریکایی و صهیونیستی و سازشکاران منطقه باید بدانند که قدس شریف پایتخت کشور اسلامی فلسطین بوده و بیت المقدس به عنوان نخستین قبله گاه مسلمانان همچنان مقدس می ماند.

وی اظهار داشت: تمام امت اسلامی برای دفاع از ارزش های والای خود با هم همدل بوده و اتحاد و همبستگی داشته و یقینا از آرمان های قدس شریف صیانت می کنند.

شجاعی افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همواره شاخصی ارزشمند برای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین بوده و مسلمانان با تمام قدرت بر اهمیت و ضرورت مبارزه با مستکبران صهیونیستی و آمریکایی تاکید دارند و امسال بنا به شرایط دشوار کرونایی در صحنه راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا نمی کنند، اما در صحنه جهاد، ایثار و مقاومت جانانه حاضر می شوند.

فرماندار دلگان اظهار داشت: امت اسلامی با تمام وجود در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و به سران جنایتکار و کودک کش رژیم جعلی اسرائیل اعلام می کنند که غده سرطانی رژیم منحوس صهیونیستی باید از روی زمین محو شود و در این مسیر و تحقق اهداف اسلام و جبهه مقاومت مقتدرانه حاضر خواهند شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی