نظر امام جمعه یاسوج در زمینه روز جهانی قدس


نظر امام جمعه یاسوج در زمینه روز جهانی قدس

آیت الله حسینی گفت: گرچه ما امسال نمی توانیم مثل سال های قبل راهپیمایی روز جهانی قدس را داشته باشیم، ولی در مکان هایی که نماز جمعه اقامه می شود مثل مصلی و مکان مورد نظر، شعارهای لازم سر داده خواهد شد.

آیت الله «سید نصیر حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز جهانی قدس روز بیداری جهان اسلام در برابر توطئه استکبار جهانی و تجاوزهای رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز جهانی قدس حرکت مدبرانه ای بود که امام راحل عظیم الشان اندیشید و جمعه آخر ماه مبارک رمضان هر سال مردم به خیابان ها آمده و اظهار تنفر و انزجار از استکبار و رژیم صهیونیستی می کنند.

وی این روز را نماد مقابله با رژیم جعلی و متجاوز صهیونیستی دانست و اضافه کرد: این رژیم مولود کثیفی بوده که از ناحیه استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه متولد شده است.

آیت الله حسینی یادآور شد: امروز ما می بینیم این مولود ناپاک، خبیث و جنایتکار قبله نخست مسلمانان را به اسارت گرفته و مردم مظلوم فلسطین را مورد تعدی، ظلم و ستم قرار می دهد و اهداف شومی داشته و دارد که به همه کشورهای اسلامی دست اندازی کند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه تدبیر امام راحل باعث بیداری جهان اسلام در مقابل توطئه سنگین استکبار جهانی شد، ادامه داد: امروز به قول مقام معظم رهبری «اسرائیل با این اهداف شوم دور خود دیوار کشیده است».

وی تاکید کرد: گرچه ما امسال نمی توانیم مثل سال های قبل راهپیمایی روز جهانی قدس را داشته باشیم، ولی در مکان هایی که نماز جمعه اقامه می شود مثل مصلی و مکان مورد نظر، شعارهای لازم سر داده خواهد شد.

آیت الله حسینی اظهار داشت: در نقاطی از استان کهگیلویه و بویراحمد که نماز جمعه اقامه نمی شود، راهپیمایی و رژه خودرویی نداریم و فقط سخنرانی مقام معظم رهبری از شبکه های سراسری صدا و سیما را خواهیم داشت که ضرورت دارد همه ما سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری را گوش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما باید همیشه باید هشیار باشیم و جریان کرونا ما را از مسائل جاری جهان غافل نکند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد