ارائه تخفیف 20 درصدی به نذر قربانی برای امام زمان(عج)/طبخ روزانه 6 هزار پرس غذا برای محرومان در آشپزخانه مسجد جمکران


ارائه تخفیف 20 درصدی به نذر قربانی برای امام زمان(عج)/طبخ روزانه 6 هزار پرس غذا برای محرومان در آشپزخانه مسجد جمکران

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی از ارائه تخفیف 20 درصدی به علاقه مندان نذر کامل قربانی برای امام زمان(عج) خبر داد و گفت: با در اختیار قرار دادن آشپزخانه مسجد مقدس جمکران به برخی خیران عرصه اطعام محرومان، روزانه 6 هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان درباره روند فعالیت های قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی»، اظهار کرد: تا کنون به همت این قرارگاه و همراهی خیران با آن 5500 بسته گوشت تبرکی میان محرومان و نیازمندان در لبیک به رزمایش مواسات و همدلی توزیع شده است.

دبیر قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی» ادامه داد: به منظور تسهیل در امر مشارکت خیران در طرح #نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)، علاقمندان می توانند با مراجعه یا تماس با میعادگاه منتظران از تخفیف 20 درصدی بهره مند شوند.

وی ادامه داد: یعنی اگر پیش از این برای نذر قربانی گوسفند دو میلیون تومان وجه دریافت می شد، با این طرح جدید و اعمال تخفیف 20 درصدی مبلغ یک میلیون و 600 هزار تومان برای این نذر دریافت می شود. علاقمندان به مشارکت و بهره مندی از تخفیف می توانند با شماره 31320 تماس بگیرند.

حجت الاسلام حسین آبادی درباره دیگر اقدامات مسجد مقدس جمکران برای همراهی منتظران با رزمایش کمک مومنانه، ابراز کرد: میعادگاه منتظران بستر را برای حضور گروه های جهادی و مردمی در این مسجد و ارائه خدمات در راستای رزمایش مواسات فراهم کرده است، چنان که با حضور چهار گروه جهادی، بالغ بر سه هزار بسته معیشتی در این مسجد آماده و بسته بندی و توزیع شد.

وی اعلام کرد: همچنین آشپزخانه مسجد در اختیار برخی خیران و فعالان عرصه اطعام محرومان قرار گرفته تا با ایجاد زیرساخت های طبخ، روزانه بیش از 6 هزار پرس غذای گرم تهیه و میان محرومان استان قم توزیع شود.

حجت الاسلام حسین آبادی با اشاره به تمهیدات مسجد مقدس جمکران برای منتظران و مهدی باوران خارج از کشور، خاطرنشان کرد: با همکاری مبلغان جامعه المصطفی(ص) العالمیه، منابر لایو معارف مهدوی به زبان های خارجی اعم از انگلیسی، عربی، ترکی و ... در ساعات مختلف در صحن های این مسجد برگزار و در شبکه اجتماعی اینستاگرام پخش می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید