ان‌شالله ما هم یک قدم در این راه همدلی مردم ایران برداریم


ان‌شالله ما هم یک قدم در این راه همدلی مردم ایران برداریم

محمدعلی جاویدان، استاد سرشناس اخلاقیات اسلامی، با انتشار بیانیه‌ای به پویش «ایران همدل» پیوست.

ان‌شالله ما هم یک قدم در این راه همدلی مردم ایران برداریم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی شیوع کرونا در کشور و شکل‌گیری پویش‌های رزمایش همدلی و ایران همدل، به توصیه رهبر معظم انقلاب، تعداد زیادی از مردم کشور در این پویش بزرگ شرکت کرده و رسم مواسات و همدلی مؤمنانه را به خوبی به جای آوردند.

به دنبال همین موضوع، آیت‌الله جاودان از اساتید برجسته اخلاق، با انتشار پیامی دوستانه از این پویش حمایت کرد. در متن منتشر شده از سوی وی نوشته شده است: " بسم‌الله‌الرحمان‌الرحیم
مردم شریف ایران امیدوارم که عبادت شما در ماه رمضان مقبول باشد. اینکه بزرگان فرمودند رزمایش همدلی، برای اینکه همدلی حاصل شود این را هرکس، هر مقداری که می‌تواند به‌طور مثال نفری هزار تومان به مردم ایران بدهند خواهید دید که چه خواهد شد؛ چه عدد بزرگی می‌شود.
فرمودند همدلی. همدلی برای کسانی که لطمه خورده و صدمه دیده حوادث روزگارند از جمله مریضی کرونا. امیدوارم خداوند متعال به مرحمت و احسانش این بلا را از این کشور دور کند و نتایج این بیماری را از کشور برطرف سازد. ان‌شاالله. دوستان ما هم در خیریه کریمان قدمی را برای همدلی برداشته‌اند که انشاالله مشکل گشایی رخ داده باشد. ان‌شاالله.
ان‌شاالله ما هم قدمی در این راه همدلی مردم ایران برداریم؛ تا یک کم در «ایران همدل» همراهی کنیم. خداوند همه دست‌اندرکاران این حرکت را محفوظ دارد. وسلام علیکم و رحمه‌الله."

در ادامه می‌توانید تصویر متن منتشر شده را مشاهده کنید:

ان‌شالله ما هم یک قدم در این راه همدلی مردم ایران برداریم

بیشتر بخوانید: پویش مردمی آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی در آستانه روز قدس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس