آزادی 101 زندانی جرایم غیرعمد در استان تهران با شیوع کرونا


آزادی 101 زندانی جرایم غیرعمد در استان تهران با شیوع کرونا

رحمانی گفت: در ایام بحران کرونا، برای حفظ سلامت زندانیان تعداد 101 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را آزاد شدند.

آزادی 101 زندانی جرایم غیرعمد در استان تهران با شیوع کرونا

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، منوچهر رحمانی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران، اظهار کرد: در ایام بحران کرونا، با توجه به برنامه‌های پیشگیری و حفظ سلامت زندانیان، نیکوکاران نوعدوست تهرانی با کمک این نمایندگی، تعداد ۱۰۱ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را آزاد کردند.

رحمانی با تقدیر از اقدام ارزشمند نیکوکاران نوعدوست اعلام کرد: با توجه به برنامه‌های تحولی قوه قضائیه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری، ارائه مرخصی و مساعدت‌های قضایی و نیز بحث پیشگیری از کرونا، حفظ سلامتی زندانیان و کمک به آزادی آنان، نمایندگی ستاد دیه استان تهران، همسو با این برنامه ها، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران افزود: با پیگیری پرونده‌های زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد در دفتر نمایندگی و کمک نیکوکاران، طی کمتر از سه ماه تعداد ۱۰۱ نفر از زندانیان واجد شرایط شامل ۱۳ نفر زن و ۸۸ مرد آزاد شده، نزد خانواده خویش بازگشتند.

وی همچنین تأکید کرد: نیکوکاری منفعتی ماندگار و غنیمتی همیشگی است، وقتی یک انسان نیکوکار در راه خدا انفاق می‌کند، قبل از اینکه آن انفاق به طرف مقابل برسد، به خود انفاق کننده می‌رسد و او تعالی روحی پیدا خواهد کرد و این بذل و بخشش و قدم گذاشتن در راه خداوند، باعث تحکیم و تعالی روحی انسان می‌شود.

رحمانی در پایان گفت: شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ نزد بانک ملی و ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۹۵۵۱۹ نزد بانک تجارت آماده دریافت این هدایا است. همچنین شماره تماس ۸۸۸۶۱۸۷۰ نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات نیکوکاران نوعدوست می‌باشد.

بنا به این خبر، با توجه به عدم برگزاری گلریزان در ماه مبارک رمضان، این مراسم انساندوستانه به صورت مجازی برگزار شد که با استقبال گرم نیکوکاران مواجه گردید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !