از موزه های جزیره قشم رایگان بازدید کنید


از موزه های جزیره قشم رایگان بازدید کنید

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: امروز، به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی بازدید از موزه های جزیره قشم برای عموم رایگان است.

از موزه های جزیره قشم رایگان بازدید کنید
به گزارش پول نیوز، علیرضا امری کاظمی با تبریک روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی به فعالان و علاقمندان این حوزه بیان داشت: جزیره قشم با تاریخ غنی و میراثی ارزشمند که از گذشتگان برجای مانده، یکی از مکان های دیدنی برای آشنایی با گذشته مردم جنوب است.

امری کاظمی افزود: در حال حاضر و با تلاش های سازمان منطقه آزاد قشم و ساکنان جزیره برای احیا تاریخ و میراث فرهنگی این منطقه، در چند سال اخیر، دو موزه رسمی و 6 موزه شخصی در قشم راه اندازی شده است.

به گفته وی، به منظور یادآوری اهداف تاسیس موزه ها و آگاهی رسانی در خصوص این اماکن و نقش پراهمیت آن ها در احیا و حفظ فرهنگ گذشتگان برای مردم، در سال‌های گذشته، 18 ماه می برابر با 28 اردیبهشت به عنوان روز جهانی موزه برگزیده شده است.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان سخنان خود از مردم جزیره، گردشگران و علاقمندان این حوزه دعوت کرد تا امروز 29 اردیبهشت ماه، به صورت رایگان از موزه های جزیره دیدن کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید