بهترین سرمایه گذاری در سال 99 در ایران


بهترین سرمایه گذاری در سال 99 در ایران

در ایران فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری زیادی وجود دارد که ما در این مطلب، بهترین سرمایه گذاری در سال 99 را ذکر می‌کنیم که توسط اینورترها و بازرگانان تجاری بین المللی بیان شده است. بهترین سرمایه گذاری در سال 99 1- فرصت گردشگری پزشکی سلامتی- مانند صادرات از جمله بهترین سرمایه گذاری در سال 99 در […]

0
(0)

در ایران فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری زیادی وجود دارد که ما در این مطلب، بهترین سرمایه گذاری در سال ۹۹ را ذکر می‌کنیم که توسط اینورترها و بازرگانان تجاری بین المللی بیان شده است.

بهترین سرمایه گذاری در سال ۹۹

۱- فرصت گردشگری پزشکی سلامتی- مانند صادرات

از جمله بهترین سرمایه گذاری در سال ۹۹ در ایران، صنعت توریسم سلامت، صنعت IT و صنایع گردشگری هستند که تاکنون توانسته‌اند فرصت‌های شغلی بالایی را در ایران ایجاد نمایند. خوشبختانه رشد چشمگیر پزشکی و تحقیقات پزشکی- درمانی انواع سرطان‌ها، پیوند عضو و همچنین پیوند مغز و استخوان در دنیا (که از جمله اقدامات بسیار سخت و پرهزینه جراحی است) هم اکنون در کشور ما نیز انجام می‌شود و همه ساله از سراسر دنیا افرادی را تحت عنوان توریسم سلامت، پذیرا می‌شود. آنچه که برای کشور فرصت درآمدزایی بسیار بالایی را فراهم می‌کند امکان صادرات است نه واردات. جهانگردی پزشکی توانسته در ایران در صدر بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری قرار بگیرد و کالاها و خدمات پزشکی ارزنده‌ای را به سراسر جهان ارسال کند. در این فرصت اگر صادرات کالا کنید سود کلانی را از این راه به دست می‌آورید که کشور شما نیز در این سود سهیم است و در قبال جذب گردشگر در زمینه جهانگردی پزشکی و درمان بیماران خارجی به تنهایی صاحب ارز خارجی خواهید شد اما در هر دو صورت سود به دست آمده قابل توجه خواهد بود. اغلب بیمارستان‌ها برای درمان بیماران خارجی دارای مجوز جهانیIPD، (بخش جذب بیماران بین المللی) و دارای تاییدیه از وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی هستند. این بیمارستان‌های مجهز، پزشکانی مجرب، فوق تخصص و جراحان دوره دیده در بهترین دوره‌های جهانی پزشکی دارند که قادر به ارائه خدمات بین المللی به این بیماران خواهند بود. بسیاری از گردشگران خارجی برای دیدن اماکن تاریخی به ایران سفر می‌کنند و در اینجا متوجه می‌شوند که می‌توانند خدمات درمانی سطح بالایی را در مورد بیماری خاص خود دریافت کنند و یا اینکه از محصولات پزشکی، آرایشی و بهداشتی با کیفیت ایرانی با کمترین هزینه نسبت به محصول مشابه کشور خود استفاده کنند. همه ساله گردشگران پزشکی زیادی از اروپا، آسیا، خاورمیانه، استرالیا و حتی آمریکا جهت دریافت خدمات پزشکی و تخصصی به ایران می‌آیند. اغلب گردشگران خارجی جهت انجام جراحی‌های پلاستیک، جراحی بینی و عمل‌های زیبایی دیگر و حتی درمان سرطان و جراحی‌های مغز و اعصاب به ایران می‌آیند زیرا پزشکان ایرانی در طول این سال‌ها پیشرفت‌های چشمگیری در این زمینه داشته‌اند و آنها نیز می‌دانند که ایران با تجربه‌ترین پزشکان و متخصصان و جراحان را داردو از آن جهت قطب و پایتخت جراحی زیبایی بینی در جهان نام گرفته است. اغلب کارشناسان حوزه اقتصاد معتقدند؛ ایران در زمینه صنعت گردشگری پزشکی با سرعت در حال رشد است و جهانگردی سلامت ایران یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران بین المللی است زیرا خدمات پزشکی بسیار ایده‌آل و کم هزینه و البته با کیفیت باعث شده است که گردشگری سلامت و پزشکی ایران یکی ازبهترین بخش‌های سرمایه گذاری برای بازرگانان فعال و سرمایه گذاران در سراسر جهان شناخته شود. یک پزشک ارشد، جراح رینوپلاستی، مترجمان پزشکی و آژانس‌های مسافرتی، فرصت‌های شغلی بالایی را در این زمینه دارا هستند که با عقد قرارداد با بیمارستان‌های دارای بخش‌های بین المللی می‌توانند علاوه بر خدماتی که ارائه می‌کنند سود کلانی نیز از این راه به دست آورند.

بهترین سرمایه گذاری در سال 99 در ایرانصنعت توریسم سلامت بهترین سرمایه گذاری در سال ۹۹
۲- صنعت فناوری اطلاعات IT در ایران

فناوری اطلاعات در ایران را می‌توان با بالاترین ارائه دهنده خدمات تکنولوژی کم هزینه و اما بسیار باکیفیت و در سطح پیشرفته جهانی مقایسه کرد. ما د‌ر ایران توسعه دهندگان وب بسیار کارآمدی داریم که هم اکنون با کمترین هزینه نسبت به کشورهای دیگر مشغول خدمات رسانی هستند. طراحان وب UI و UX و برنامه نویسان IT که همگی دارای تحصیلات عالی بسیار مجرب و با دانش به روزهستند و در این بخش نیز یک فرصت ایده‌آل برای بهترین سرمایه گذاری در سال ۹۹ ایجاد شده است.

۳- مناطق آزاد تجاری-صنعتی در ایران

هم اکنون به لطف گسترش مناطق آزاد تجاری در ایران و به واسطه موهبت خزر و خلیج انگیزه‌های زیادی برای سرمایه گذاری در مناطق آزاد تجاری صنعتی ایجاد شده است که مزایای بسیار خوبی دارد از جمله این مزایا ۲۰ سال معافیت مالیاتی، سرمایه گذاری خارجی ۱۰۰ درصدی، آزادی ورود و خروج سود و سرمایه، ضمانت سرمایه گذاری‌های خارجی و برنامه‌های حمایتی، نیروی انسانی ماهر و مسلط به زبان انگلیسی، سهولت اخذ ویزای ورود و اقامت و اجازه کار برای بیگانگان و مزایای بسیار بی‌شمار دیگری است که در قوانین و مقررات اعمال می‌شوند و امکان بهترین سرمایه گذاری در سال ۹۹ و سودده‌ترین سرمایه‌گذاری را درسطح جهان فراهم آورده است. لیست زیر نشان دهنده تمامی مناطق آزاد تجاری صنعتی در ایران با امکان سرمایه گذاری کلان در آنهاست.
– منطقه آزاد انزلی، تنها منطقه آزاد تجاری صنعتی در شمال ایران
– منطقه آزاد قشم
– منطقه آزاد اروند
– منطقه آزاد ارس
– منطقه آزاد کیش
– منطقه آزاد چابهار
– منطقه آزاد ماکو

بهترین سرمایه گذاری در سال 99 در ایرانسرمایه گذاری در مناطق آزاد تجاری صنعتی بهترین فرصت سرمایه گذاری
۴- چشم اندازِ روشنِ رشد سرمایه گذاری صنعتی در صنعت نفت

رشد سرمایه‌گذاری در صنایع پتروشیمی، تولیدات نفت و مشتقات آن از جمله بنزین، اتیلن و آمونیاک، چشم‌اندازی بسیار روشن از این صنعت را در سرمایه گذاری‌های اقتصادی و کلان در حوزه بین‌المللی برای سرمایه گذاران ایرانی و خارجی فراهم آورده است و اکنون بیشترین میزان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های دارای مجوز تاسیس و پروانه بهره برداری، مربوط به تولیدات نفت و مشتقات نفتی است که به ترتیب مقدار ۶.۹۱ میلیارد دلار و ۷.۵۸ میلیارد دلار رشد سرمایه‌گذاری در این حوزه بوده است. پیش‌بینی می‌شود در واحدهای صنعتی که مجوزهای تاسیس برای آنها صادر شده است ۵۲۹/۳۵ هزار میلیارد ریال (بیش از۴/۴میلیارد دلار) در پروژه‌های دارای مجوز عملیاتی و اکتشافی سرمایه‌گذاری انجام شود. این سرمایه گذاری‌ها حاکی از رشد ۵۰/۶ و ۹۹/۷ درصدی نسبت به سال گذشته است. اما اگر شما به عنوان یک خارجی صاحب سرمایه هستید و یا حتی یک ایرانی خواهان سرمایه گذاری در حوزه صنعت و رشد اقتصاد هستید که می‌خواهید در سود و زیان تولید و صادرات کشورتان سهیم شوید و یا حتی یک کسب و کار خرد در ایران راه اندازی کنید و سرمایه‌تان را چند برابر نمایید ما در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت که هم اکنون زمان سرمایه گذاری در چه حوزه‌هایی است. اقتصاد ایران ترکیبی از برنامه ریزی کشوری دولتی یعنی مالکیت دولت از نفت و سایر شرکت‌های بزرگ صنعتی، کشاورزی، تولیدات روستایی و تجارت و خدمات خصوصی در مقیاس کوچکتر است. در سال ۲۰۱۷ تولید ناخالص ملی ۴۲۷/۷ میلیارد دلار، ۱/۶۳۱ تریلیون دلار یا ۲۰ هزار دلار در PPP سرانه بود و ایران توسط بانک جهانی به عنوان یک اقتصاد با درآمد متوسط و اغلب داخلی غیر وابسته در رده بندی قرار دارد. در اوایل قرن ۲۱، بخش خدمات بیشترین درصد تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داد و پس ازآن صنعت، معدن و تولید کشاورزی در رده‌های بعدی قرار گرفتند. ایران پیشتاز صنایع تولیدی در زمینه‌های خودرو، حمل و نقل، ساخت و ساز لوازم خانگی، مواد غذایی و فرآورده‌های کشاورزی، داروسازی، فناوری اطلاعات، پتروشیمی، صنایع و خدمات پزشکی و البته تسلیحاتی، تولید ابزارآلات جنگی و رسیدن به فناوری تولید ماهواره‌های فضایی و موشکی است اگر علاقه‌مند به تجارت در ایران هستید ما به شما فهرستی از بهترین سرمایه گذاری در سال ۹۹ را ارائه می‌کنیم.

۱- شرکت انرژی خورشیدی راه اندازی کنید

راه اندازی یک شرکت انرژی خورشیدی در ایران بدون شک یکی از ایده‌آل‌ترین مشاغل و پربازده‌ترین آنها برای شروع کسب و کار است. بدین دلیل که ایران در طول سال شدت بالایی از نور خورشید را دارد و انرژی خورشیدی یکی از قابل اطمینان‌ترین منابع تغذیه به ویژه درصنعت بالابرها و آسانسورها و در ساختمان‌های تجاری است. بازار سرمایه گذاری انرژی خورشیدی در حال پیشرفت است و این تنها به دلیل سودده بودن این کسب و کار است و ظرفیت این بازار هنوز تکمیل نشده و هنوز هم برای ورود سرمایه گذاران جدید جا دارد. البته شما باید یک استراتژی بازاریابی کارآمد را در این بازار اتخاذ کنید تا بتوانید به موقع فروش خوبی داشته و سودهای کلانی کسب کنید. همچنین با کسانی قرارداد ببندید که محصولات تولیدی آن‌ها از انرژی خورشیدی استفاده می‌کنند و شما این انرژی را برایشان تامین کنید.

بهترین سرمایه گذاری در سال 99 در ایرانراه اندازی شرکت انرژی خورشیدی بهترین فرصت سرمایه گذاری
۲- یک کارخانه تولید پوشاک باز کنید

تجارت پوشاک در بازاری که به دلیل تحریم‌های ظالمانه، دسترسی به بازارهای جهانی ندارد فرصت خوبی ایجاد می‌کند که علاوه بر سودده بودن کسب و کارتان، با تولید داخلی نیاز داخلی کشور را تامین کرده و دست افراد سودجو برای ورود پوشاک قاچاق را ببندید. در نتیجه اقتصاد را داخلی و رو به رشد نمایید. یک کارخانه تولید پوشاک سنتی و در کنار آن تامین نیازهای درخواستی بانوان و آقایان ایرانی می‌تواند علاوه بر تامین پوشاک مورد نیاز در داخل کشور، یک صنعت توریسم پوشاک راه اندازی نموده و با شناساندن این صنعت به توریست‌های بین المللی، بازار خرید لباس‌های سنتی اقوام ایرانی را توسط توریست‌ها و گردشگران رونق دهد و یا در بازارهای منطقه و جهانی عرضه کند.

۳- کارخانه تولید سوخت و یا مخازن نفت راه اندازی کنید

ازآنجا که صنعت نفت و پتروشیمی یکی از صنایع رو به پیشرفت در منطقه است اگر می‌خواهید کسب و کار پر رونق و بهترین سرمایه گذاری در سال ۹۹ را ایجاد کنید بهتر است هماهنگ با رشد اقتصادی کشور حرکت کرده و شما نیز به این رشد کمک کنید و در آن سهیم شوید. مشاغلی که بنزین انواع موتورها، روغن‌ سوخت، مایعات گازی، هیدروکربن، سوخت‌جت، آسفالت و نفت خام را تامین می‌کنند و به فروشندگان داخلی و خارجی عرضه می‌کنند و یا مخازن نگهداری از این سوخت‌ها را تولید می‌کنند از بهترین موقعیت‌های شغلی در ایران است.

۴- شرکت تولیدی کیسه‌های پلاستیکی زیست تخریب پذیر راه اندازی کنید

ایده راه اندازی کسب و کار تولید کیسه‌های پلاستیکی زیست تخریب پذیر، یکی دیگر از ایده‌های خوب تجاری برای شروع یک کسب و کار پربازده در بازار ایران است. به تازگی صنعت خرده فروشی، به دلیل قبول این حقیقت که دنیا در مسیر تحولات آب و هوایی قرار گرفته است استفاده از کیسه‌های پلاستیکی زیست تخریب پذیر را به طور کامل پذیرفته است و در جهان نیز بازار بسیار بزرگی برای تولید این محصولات وارد رقابت شده است.

بهترین سرمایه گذاری در سال 99 در ایرانکارخانه تعمیر جواهرات بهترین سرمایه گذاری در سال ۹۹
۵- کارخانه تعمیر جواهرات راه اندازی کنید

تجارت تعمیر جواهرات، کاری است تخصصی که با گذراندن دوره‌های تخصصی تعمیر انواع ساعت و جواهرات از جمله تغییر اندازه، جلادادن، تعویض باتری، تعمیر و جوش شکستگی‌ها و رفع نواقص ایجاد شده است و در این راستا میتوان خدماتی را ارائه داد. این مشاغل امروزه بسیار پر رونق‌تر از گذشته شده و آن هم به دلیل گسترش عرضه طلا در تعداد طلا فروشی‌های بیشتری در بازار ایران است.

۶- در یک شرکت بیوتکنولوژی سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری در شرکت بیوتکنولوژی، یکی از مشاغلی است که در طول چند سال اخیر رونق یافته است و چندین رشته هستند که در ارتباط با شرکت‌های بیوتکنولوژی قرار دارند مانند شرکت‌های دارویی و داروخانه‌ها، بخش کشاورزی و تولیدات داروهای گیاهی، صنایع غیر غذایی (سوخت زیستی و پلاستیک تخریب پذیر) و فناوری برداشت صنعتی محصولات توسط دستگاه‌ها و ابزار آلات به جای برداشت سنتی و با دست.

۷- فروش و تجارت محصولات کشاورزی و سبزیجات محلی را شروع کنید

بر اساس داده‌های سال ۲۰۱۲ سازمان غذا و دارو و سازمان کشاورزی، ایران در بین پنج تولید کننده برتر جهانی زردآلو، گیلاس، آلبالو، خیار، خرما، انجیر، پسته، بادمجان، گردو و هندوانه قرارگرفته است و اگر به دنبال شروع یک تجارت پررونق هستید به فکر تجارت میوه و سبزیجات باشید. حقیقت این است که چند سالی است به دلیل افزایش کیفیت محصولات تولیدی ایرانی در مزارع (به دلیل بارش‌های اخیر در کشور و بهره برداری مناسب از این آبها) بازار بین المللی بزرگی برای فروش میوه‌ها و سبزیجاتِ کِشت شده ایرانی فراهم شده است.

۸- کارخانه بافت فرش دستباف راه‌اندازی کنید

فرش دستباف ایرانی یکی از برترین تولیدات خاص ایرانی‌ها در بازارهای جهانی است. قالیبافی در ایران ریشه در عصر آهن دارد و یکی از برترین جلوه‌های هنری ایران است. از آن جایی که ایران هنوز بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده فرش در جهان است و بیش از نیمی از تولیدات جهانی را از آن خود ساخته، سرمایه‌گذاری در این صنعت بسیار پردرآمد و سود ده است.

منبع: business opportunities iran

the best investment opportunities in iran

مطالب مرتبط:
بیت کوین با ارزش ترین سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۸

سرمایه‌گذاری در کسب‌و‌کار‌های مبتنی‌ بر رسانه‌های اجتماعی

روش‌های جذب سرمایه‌گذار برای آغاز یک کار

این پست چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

ثبت امتیاز

امتیاز مطلب 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تاکنون کسی رأی نداده است! اولین کسی باشید که به این مطلب رای می‌دهید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موفقیت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!