ابوشریف: قدس قطب‌نمای امت اسلام برای رویارویی با رژیم صهیونیستی باشد


ابوشریف: قدس قطب‌نمای امت اسلام برای رویارویی با رژیم صهیونیستی باشد

تهران- ایرنا- نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تاکید کرد: ما می‌خواهیم موضوع قدس قطب‌نما و جهت‌یاب امت اسلام برای رویارویی با رژیم صهیونیستی و حمایت از آرمان فلسطین به عنوان مسئله اساسی امت اسلام باشد.

«ناصر ابوشریف» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، روز جهانی قدس را روز مقابله مستضعفان و مومنان با طرح رژیم صهیونیستی و از ایام‌الله دانست و گفت: هرکس بر رژیم صهیونیستی پیروز شود، دارای حاکمیت وکرامت در منطقه خواهد شد.

وی ادامه داد: وحدت امت اسلامی برای مقابله با دشمن و در راس آنها رژیم صهیونیستی در آخرین جمعه ماه رمضان یا روز جهانی قدس، زندگی مسلمانان و مومنان را در مسیر صحیحی جهت شناخت دشمن قرار داد.

قدس قطب‌نمای امت اسلام برای رویارویی با رژیم صهیونیستی باشد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی دشمن امت اسلام است، اظهار داشت: روز جهانی قدس نقش مهمی در تضعیف رژیم صهیونیستی دارد و مانع از رشد آن می‌شود، به همین خاطر روز جهانی قدس در هدایت امت اسلام در مسیر صحیح نقش برجسته و اهمیت بسیاری دارد.

ابوشریف افزود: ما می‌خواهیم موضوع قدس قطب‌نما و جهت‌یاب امت اسلام برای رویارویی با رژیم صهیونیستی و حمایت از آرمان فلسطین به عنوان مسئله اساسی برای امت باشد.

از کسانی که خواهان عادی‌سازی رابطه با اسرائیل هستند، برائت می‌جوییم

وی درخصوص تلاش برخی حکام کشورهای عربی برای عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما در روز قدس برائت خود را از کسانی که خواهان عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی هستند، اعلام می‌کنیم و کسانی را که دست در دست رژیم اشغالگر گذاشته‌اند، دشمن امت اسلام معرفی کرده و بار دیگر تاکید می‌کنیم هرگز آرمان فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در حق انسانیت را فراموش نخواهیم کرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با محکوم کردن طرح‌های آمریکایی - صهیونیستی انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و انضمام جولان به سرزمین‌های اشغالی و تقسیم قدس به دو قسمت شرقی و غربی را خاطرنشان کرد: همه باید با تشکیل یک صف واحد در برابر طرح‌ها و توطئه‌های رژیم صهیونیستی بایستند و با حمایت از مقاومت حقیقی در برابر دشمن با اجرای طرح شوم معامله قرن مقابله کنند.

همه باید بدانند رژیم صهیونیستی چگونه رویاهای فلسطین را سرقت کرد

ابوشریف با بیان اینکه انسان عاقل می‌داند سرزمین فلسطین به زور توسط رژیم صهیونیستی - که تاکنون مرتکب جنایات زیادی علیه مردم فلسطین شده - اشغال شده است، ابراز داشت: هر انسانی باید بداند و بفهمد چگونه رویاهای مردم فلسطین، خاک و آینده این کشور به سرقت رفت. به همین خاطر باید با رژیم صهیونیستی مقابله کرد و مالکیت فلسطین بر خاک خود را تایید کند.

وی خواستار لغو قرارداد اسلو و توقف تلاش‌ها برای برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی شد و بیان کرد: مردم فلسطین باید امت اسلام را در مسیر صحیح پیش ببرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با تقدیر از مواضع مثبت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت مردم فلسطین و حمایت از آرمان‌های آن، که مساله اسلام و مبارزه با رژیم اشغالگر است از زمان تاسیس تاکنون یادآور شد: اقدامات برای آزادی قدس و شکست محاصره غزه به ویژه با تداوم راهپیمایی‌های بزرگ باید ادامه یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس