شبی که مجیدی تیم ملی را دریبل زد


شبی که مجیدی تیم ملی را دریبل زد

تهران- ایرنا- استقلال در چارچوب هفته هفتم دهمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه‌آزادی و در دیداری حساس و خاطره‌انگیز با نتیجه چهار بر سه از سد سپاهان گذشت.

دهمین دوره لیگ برتر و جدال جذاب استقلال و سپاهان در چارچوب هفته هفتم. بازی در حضور حدود ۷۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و ترکیب ۲ تیم مملو از ستارگان آن روزهای فوتبال ایران بود. رویارویی «امیر قلعه‌نویی» با استقلالِ «پرویز مظلومی» از جذاب‌ترین اتفاقات این دیدار به حساب می‌آمد.

ترکیب استقلال: محمد محمدی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، مهدی امیرآبادی، فرزاد آشوبی، کیانوش رحمتی، میلاد میداوودی، آندره لوییز (بیژن کوشکی)، مجتبی جباری (فیلیپه دسوزا) و فرهاد مجیدی (آرش برهانی).

ترکیب سپاهان: مهدی رحمتی، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، سید جلال حسینی، احسان حاجی‌صفی، محسن بنگر، محرم نویدکیا، احمد جمشیدیان، ابراهیم توره، هادی عقیلی (میلوراد یانوش) و جواد کاظمیان (غلامرضا عنایتی).

شبی که مجیدی تیم ملی را دریبل زد

فضای ورزشگاه کاملا به سود استقلال بود. آنها در دقیقه ۱۸ به گل دست پیدا کردند. «آندره لوییز» توپ را از سمت راست به روی دروازه ارسال کرد و «میلاد میداوودی» از بین ۲ مدافع سرشناس سپاهان وارد دروازه کرد. هشت دقیقه بعد یک گل به یاد ماندنی زده شد.

«فرهاد مجیدی» که در آن فصل عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت توسط «افشین قطبی» به تیم ملی دعوت نمی‌شد. او در میانه میدان توپ را در اختیار گرفت. پا به توپ حرکت کرد و با عبور از بیک‌زاده، عقیلی و جمشیدیان به زیبایی، مهدی رحمتی را نیز مغلوب کرد و گل دوم استقلال را روی یک کار تک نفره به ثمر رساند تا نشان دهد در اوج آمادگی است.

البته که این پایان طوفان آبی‌ها در نیمه اول نبود. در دقیقه ۴۳ پرتاب اوت بلند «آندره لوییز» به درون محوطه جریمه سپاهان رسید و بعد از عبور از همه به میداوودی رسید. مهاجم جنوبی استقلال نیز بدون ضرب اضافی با یک قیچی برگردان تماشایی، نتیجه را سه بر صفر کرد و ورزشگاه را تا حد انفجار به پایکوبی درآورد. همه از برد استقلال مطمئن بودند.

شبی که مجیدی تیم ملی را دریبل زد

با آغاز نیمه دوم «امیر قلعه‌نویی» ۲ تعویض انجام داد. یانوش و عنایتی به میدان آمدند و هر ۲ قرار بود کارهای مهمی انجام دهند. سپاهان که یکپارچه حمله شده بود در دقیقه ۶۱ با شوت سرکش و ناگهانی بیک‌زاده به گل اول رسید و فاصله را به ۲ گل کاهش داد. ۱۰ دقیقه بعد «میلاوراد یانوش» از فاصله حدود ۳۵ متری با یک شوت محکم و باورنکردنی، فاصله را به حداقل رساند و امید را نزد سپاهانی‌ها به اوج خودش رساند.

حملات تیم میهمان ادامه پیدا کرد و خیلی زود هم جواب داد. در دقیقه ۷۵ پرتاب اوت بلند حاجی‌صفی به داخل محوطه ۶ قدم استقلال آمد. محمدی خروج خوبی را انجام داد و توپ به صورت اتفاقی روی خط دروازه به یانوش رسید و این بازیکن گل دوم خودش و گل سوم و تساوی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا شاهد یک بازگشت رویایی از سپاهان باشیم. تیم قلعه‌نویی در کمتر از ۱۵ دقیقه باخت سه بر صفر را با تساوی سه بر سه عوض کرده بود.

شبی که مجیدی تیم ملی را دریبل زد

این پایان ماجرای مسابقه استقلال و سپاهان نبود. در دقیقه ۸۲ «میلاد میداوودی» ضربه ایستگاهی را روی دروازه سپاهان ارسال کرد. رحمتی از دروازه خروج کرد اما مشت او به سمت دروازه خودش رفت و روی خط به «آرش برهانی» رسید. مهاجم استقلال در عین ناباوری نتوانست دروازه را باز کند و توپش به سمت بیرون آمد اما در اوج خوش‌شانسی توپ به پای عنایتی برخورد کرد و وارد دروازه شد. عنایتیِ تعویضی دروازه تیم خودش را باز کرد و مجددا به تیم سابقش کمک کرد. رحمتی بعد از پایان بازی اعلام کرد نور پرژکتور ورزشگاه باعث شد تا دید نداشته باشد و آن اشتباه را مرتکب شود.

بازی در نهایت با همان نتیجه به اتمام رسید. در نهایت هم سپاهان عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد اما استقلالِ پرمهره مظلومی نتوانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

شبی که مجیدی تیم ملی را دریبل زد

شبی که مجیدی تیم ملی را دریبل زد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!