‌‌سفارش آیت‌الله بهجت به رهبری برای تدریس درس خارج‌


صفحه اینستاگرامی ایران‌و‌جهان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب روایتی از سفارش آیت الله بهجت به ایشان را بازنشر داد.

‌‌سفارش آیت‌الله بهجت به رهبری برای تدریس درس خارج‌

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرامی ایران و جهان منتسب به دفتر حفظ و نشر آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، روایتی از سفارش آیت الله محمدتقی بهجت به ایشان برای تدریس درس خارج را از زبان حجت الاسلام شیخ علی بهجت بازنشر داد.

بر اساس این پست آیت الله بهجت به تدریس آیت الله خامنه‌ای اهتمام ویژه‌ای ورزیده و رهبر انقلاب نیز به سفارش ایشان برای درسشان اهمیت قائل بودند و نهایت سعی خود را برای جلوگیری از تاخیر یا تعویق در کلاس درس می‌کردند.

بیشتر بخوانید: سؤالی که رهبر انقلاب از آیت الله بهجت پرسیدند

در ادامه تصویر و پست منتشر شده توسط صفحه تاریخ ایران و جهان را مشاهده می‌کنید:

" سفارش آیت‌الله بهجت به رهبری برای تدریس درس خارج‌
راوی: حجت‌الاسلام شیخ علی بهجت

[رهبر انقلاب]از زمان ریاست جمهوری روابط را به واسطه یکی از آقایان [با آیت‌الله بهجت]تجدید کرده بودند، و نامه‌ها و یادداشت‌ها [بین‌شان رد و بدل می‌شد]. بعد هم که هر چند وقت یک‌بار [در منزل]حضور [پیدا می‌کردند].

همین درسی که ایشان مشغول [تدریس]آن است با اصرار آقا بود. آقای بهجت به ایشان اصرار کرده بود [تدریس داشته باشند]. از قضا فردی معنوی هم این را به ایشان گفته بود. ایشان هم [با خود گفته بودند]: «عجب! چرا هر دوی این‌ها اصرار دارند به درس! حتما چیزی هست!» دیگر [درس را]شروع کردند؛ و حتی اگر ایشان موقع درس مسافرت می‌کرد، حاج آقا از من می‌پرسید برای چه ایشان مسافرت کرده است؟ مگر وقت درس نیست؟! خیلی لطیف بودند!

من از [وضع درس]آقا (رهبری) پرسیدم که چرا ایشان [تعطیل کردند]، گفتند «به ایشان بفرمایید، ایشان (رهبری) چهارشنبه [درس]را تعطیل می‌کنند، اما بقیه روز‌ها درس [برقرار]است. حتی [رهبری]از سفر که برگشته بود، و خیلی خسته بود، ما فکر می‌کردیم حتما درس شنبه تعطیل است. [اما]دیدیم ایشان با تمام خستگی مطالعه درس شنبه را انجام داده بودند و برای درس آمدند.»

خاطراتی از رهبر انقلاب و آیت‌الله بهجت-۳
۲۷ اردیبهشت، سالروز رحلت حضرت آیت الله بهجت ".

‌‌سفارش آیت‌الله بهجت به رهبری برای تدریس درس خارج‌

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...