روابط عمومی ها امید و نشاط در جامعه ایجاد کنند


روابط عمومی ها امید و نشاط در جامعه ایجاد کنند

کرج - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز گفت: اعتماد سازی اجتماعی ، ترویج امید و نشاط در جامعه از وظایف مهم روابط عمومی های دستگاه های اجرایی است.

نورمحمد فردی روز دوشنبه در دهمین نشست شورای اطلاع رسانی استان البرز افزود: در هر وضعیت بدون تردید ارتباطات یکی از مهمترین زیر ساخت های توسعه در کشور محسوب می شودو

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
فردی به نقش و جایگاه روابط عمومی را به عنوان هنر هشتم اشاره کرد و افزود: اهمیت روابط عمومی تا آن حد زیاد است که مقام معظم رهبری می فرمایند روابط عمومی‌ها می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص‌کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوط خود باشند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: امروز نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و راهبرد یک سازمان نقشی انکار ناپذیر و قابل توجه است.
فردی با بیان اینکه روابط عمومی مدرن و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، افزود: روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان و افکار عمومی مسوولیت خطیری در فرایند دسترسی مدیران و فکار جمعی کارکنان دارند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها می توانند با اجرایی شدن این توجهات گام های بلندی را در حرکت رو به رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی در کشور بر دارند، اظهار داشت: نقش و جایگاه روابط عمومی ها در عصر کنونی قابل انکار نیست تا جایی که موفقیت سازمان ها، ادارات و موسسات خصوصی و دولتی به عملکرد روابط عمومی آنها وابسته است.
وی افزود: برخی از دستگاهها و یا مدیران چه در بخش های خصوصی و چه در بخش های دولتی به دلایل مختلف از جمله فقدان شناخت کافی از جایگاه روابط عمومی و یا به دلیل عدم شناخت از توانمندی های روابط عمومی کمتر به این مجموعه توجه می کنند.
رییس شورای اطلاع رسانی استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه روابط عمومی ها باید کنشگر و آینده نگر باشند، گفت: روابط عمومی بایستی مبتنی بر بینش آینده پژوهانه و نوآوری حرکت کند.
وی خاطرنشان کرد: در حقیقت روابط عمومی بخشی اثرگذار از یک مجموعه است که وظیفه آن آگاه کردن مردم، تبلیغ و ترویج عملکرد سازمان و تجزیه و تحلیل افکار عمومی و پیوند آن به منابع سازمان و عموم مردم است.
در پایان دهمین نشست شورای اطلاع رسانی البرز رییس شورای اطلاع رسانی استانداری البرز از مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی البرز به خاطرتلاش های موثر در زمینه اطلاع رسانی کرونا تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا