چراغ سبز تیم‌های انگلیسی برای شروع تمرینات


چراغ سبز تیم‌های انگلیسی برای شروع تمرینات

باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس توافق کردند که از این هفته تمرینات خود رو از سر بگیرند.

به گزارش مشرق، حدود دو ماه پیش بود که شیوع گسترده و ویروس کرونا در سرتاسر قاره سبز باعث شد رقابت های ورزشی و از جمله فوتبال به حالت تعلیق در بیاید.

بیشتر بخوانید:

اسدی: آن سال تونی قهرمانی را از تراکتور گرفت

هافبک بایرن در لیست خرید منچستر

لیگ برتر انگلیس یکی از رقابت هایی بود که در ابتدا مقاومت زیادی در برابر عدم تعطیلی رقابت های خود نشان داد اما با این وجود آنها هم تسلیم شدند تا به نوعی رویای لیورپول برای شکستن طلسم ۳۰ ساله و قهرمانی در لیگ برتر به تعویق بیفتد.

لغو کامل مسابقات در لیگ های فرانسه هلند و بلژیک باعث شد که شایعاتی در رابطه با احتمال رقم خوردن چنین اتفاقی برای لیگ برتر انگلیس نیز به گوش برسد اما در عین حال چنین موضوعی کاملاً تکذیب شد.

چراغ سبز تیم‌های انگلیسی برای شروع تمرینات

در یکی دو هفته اخیر از چند تاریخ احتمالی برای ازسرگیری تمرینات و مسابقات لیگ برتر انگلیس رونمایی شده بود. با این وجود اما دقایقی پیش مشخص شد تیم های حاضر در لیگ برتر انگلیس توافق خود را برای شروع مجدد تمرینات از هفته پیش رو اعلام کرده‌اند.

حالا باید منتظر ماند و دید که چه تاریخ دقیقی برای شروع مجدد تمرینات تیم‌های لیگ برتری مشخص خواهد شد و اینکه چه پروتکل های بهداشتی در این باره وضع خواهد شد.

این تصمیم در یک کنفرانس ویدئویی و با حضور ۲۰ نماینده از همه تیم های لیگ برتر اتخاذ شده و همه باشگاه‌ها نیز از بازیکنان خود درخواست کردند که برای انجام تست های پزشکی در ۲۴ ساعت آینده آماده باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته