لزوم پیشگامی موسسات حفاظتی مراقبتی در تولید امنیت


لزوم پیشگامی موسسات حفاظتی مراقبتی در تولید امنیت

رئیس پلیس پیشگیری ناجا مردمی بودن امنیت را از نیاز‌های ضروری جامعه امروز برشمرد و بر پیشگام بودن موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی در ایجاد امنیت پایدار و مردم پایه تاکید کرد.

لزوم پیشگامی موسسات حفاظتی مراقبتی در تولید امنیتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در دیدار با مدیران عامل موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی، ترویج و گسترش امنیت مردم پایه و تقویت مشارکت مردم در تامین نظم و امنیت را از جمله اولویت‌های پلیس پیشگیری برشمرد و اظهار داشت: مهمترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه‌ای، مشارکت مردم با پلیس است.
وی با بیان اینکه مردم و موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی می‌توانند نقش محوری در توسعه نظم و امنیت عمومی ایفا کنند، افزود: امنیت مردم پایه تنها نیاز امروز جامعه ما محسوب نمی‌شود بلکه ضرورت ایجاد امنیت پایدار است.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر لزوم پیشگام بودن موسسات حفاظتی مراقبتی در تولید امنیت خاطرنشان کرد: پلیس پیشگیری به عنوان گسترده‌ترین پلیس تخصصی با حجم ماموریتی بالا در صدد است با تسهیل گری لازم و هموارسازی مسیر توسعه امنیت مردم پایه، گام‌های اساسی و موثری در چارچوب قانون و مقررات به منظور افزایش سطح توانمندی موسسات و مردمی کردن امنیت بردارد، بنابراین ضرورت دارد موسسات حفاظتی و مراقبتی متناسب با شرایط پیش رو فعالیت کنند.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا اقدامات و طرح‌های موسسات خدماتی را گامی مهم در مردمی شدن پیشگیری از جرم عنوان کرد و ادامه داد: بازنگری در آیین نامه اجرایی ماده ۱۲۲ قانون برنامه چهارم توسعه، اجرای برنامه‌های بازدارنده موثر و کیفی، برخورداری از وحدت رویه و تعامل بین موسسات همچنین تعامل هر چه بیشتر با نیروی انتظامی منجر به افزایش ظرفیت موسسات در پیشگیری از وقوع جرایم خواهد شد.
سردار معصوم بیگی در پایان حوزه کاری موسسات را موثر و امنیت آفرین ارزیابی کرد و گفت: پلیس با تاکید بر مردم پایه بودن امنیت و با توسعه کمی و کیفی موسسات مرکز انتظام فرصت و توان بیشتری برای مأموریت‌های مهم راهبردی و تخصصی خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی