قاضی‌پور: مستمری رزمندگان معسر پرداخت شود


قاضی‌پور: مستمری رزمندگان معسر پرداخت شود

تهران- ایرنا- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از عدم پرداخت مستمری رزمندگان معسر و افزایش آن در سال جدید انتقاد کرد.

نادر قاضی‌پور در نشست علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رییس جمهوری اظهارداشت: لایحه تشکیل وزارت واردات چندین بار به صحن علنی مجلس آمد که خلاف قانون بود اما نمایندگان به آن رأی ندادند لذا آقای روحانی چرا صورت مسئله را پاک و خودزنی می‌کنید؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس خطاب به رییس جمهوری عنوان کرد: چرا وزیر صنعت و معدن که در اوضاع آشفته کرونا شبانه‌روز تلاش می‌کرد را عزل کردید؟ شما روز گذشته واردات بدون انتقال ارز را تأیید و ابلاغ کردید این یعنی اولین اخلال در نظم اقتصادی کشور که به معنای حاکمیت قاچاقچیان بر اقتصاد ایران و کاهش مجدد ارزش پول ملی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدام به جهش تولید از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به تشویق نیاز داشت یا تنبیه؟

وی خطاب به عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس تصریح کرد: لطفا از دولت بپرسید مستمری رزمندگان معسر که چقدر شد؟ چرا مستمری آنها پرداخت نمی‌شود؟

نایب رییس مجلس نیز در پاسخ به تذکر نادر قاضی‌پور اظهارداشت: به صورت مکتوب و مستند بارها از آقای نوبخت خواسته‌ایم که افزایش حقوق آنها منظور شود اما متأسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: با وجود ۴۰ درصد تورم حقوق رزمندگان از سال گذشته تاکنون تغییری پیدا نکرده است و رزمنده‌ای که سال‌ها از کشور دفاع کرده ۷۵۰ هزار تومان مستمری دریافت می‌کند و هیچ‌کس نیز پاسخگو نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟