ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از بعدازظهر امروز


ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از بعدازظهر امروز

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود سامانه بارشی به آسمان استان از بعدازظهر امروز خبر داد.

مهرداد قطره در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این سامانه بارشی از بعدازظهر امروز به صورت وزش باد وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: عمده فعالیت این سامانه بارشی در مناطق شرقی استان از جمله سامان، بروجن و تا حدودی بن است.

وی ادامه داد: این سامانه احتمال بارش پراکنده در مناطق شرقی چهارمحال و بختیاری خواهد داشت و عمده بارش این سامانه به‌خصوص در بعدازظهرها همراه با رعد و برق و باد نسبتا شدید و احتمال تگرگ است.

قطره گفت: اوج بارش این سامانه در چهارمحال و بختیاری طی بعدازظهر امروز و بعدازظهر فردا و با عبور این سامانه در بعدازظهر روز چهارشنبه احتمال بارش این سامانه وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همراه با این سامانه در چهارمحال و بختیاری شاهد وزش باد بین ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر برساعت خواهیم بود.

وی در خصوص روند افزایش تدریجی دما در سطح استان اضافه کرد: دما بین یک تا ۲ درجه روزانه در سطح استان افزایش خواهد داشت و شهرکرد با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان کشور بود

قطره عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری همچنان رتبه اول خشکسالی در کشور است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میزان متوسط بارش‌های استان از ابتدای سال زراعی به ۵۲۸ میلی‌متر رسیده است، یادآور شد: بارش‌های استان نسبت به میانگین بلند مدت ۷ درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۳۶ درصد کاهش پیدا کرده است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد