ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از بعدازظهر امروز


ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از بعدازظهر امروز

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود سامانه بارشی به آسمان استان از بعدازظهر امروز خبر داد.

مهرداد قطره در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این سامانه بارشی از بعدازظهر امروز به صورت وزش باد وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: عمده فعالیت این سامانه بارشی در مناطق شرقی استان از جمله سامان، بروجن و تا حدودی بن است.

وی ادامه داد: این سامانه احتمال بارش پراکنده در مناطق شرقی چهارمحال و بختیاری خواهد داشت و عمده بارش این سامانه به‌خصوص در بعدازظهرها همراه با رعد و برق و باد نسبتا شدید و احتمال تگرگ است.

قطره گفت: اوج بارش این سامانه در چهارمحال و بختیاری طی بعدازظهر امروز و بعدازظهر فردا و با عبور این سامانه در بعدازظهر روز چهارشنبه احتمال بارش این سامانه وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همراه با این سامانه در چهارمحال و بختیاری شاهد وزش باد بین ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر برساعت خواهیم بود.

وی در خصوص روند افزایش تدریجی دما در سطح استان اضافه کرد: دما بین یک تا ۲ درجه روزانه در سطح استان افزایش خواهد داشت و شهرکرد با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان کشور بود

قطره عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری همچنان رتبه اول خشکسالی در کشور است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میزان متوسط بارش‌های استان از ابتدای سال زراعی به ۵۲۸ میلی‌متر رسیده است، یادآور شد: بارش‌های استان نسبت به میانگین بلند مدت ۷ درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۳۶ درصد کاهش پیدا کرده است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش