کاریکاتور سلاحی فرهنگی برای مقابله با تروریسم است


کاریکاتور سلاحی فرهنگی برای مقابله با تروریسم است

عباس ناصری کارتونیست معتقد است: هنر به ویژه کاریکاتور سلاحی فرهنگی برای مقابله با تروریسم است که در تشویق به ادامه مبارزه، تأکید بر حق... ادامه مطلب... نوشته کاریکاتور سلاحی فرهنگی برای مقابله با تروریسم است اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

عباس ناصری کارتونیست معتقد است: هنر به ویژه کاریکاتور سلاحی فرهنگی برای مقابله با تروریسم است که در تشویق به ادامه مبارزه، تأکید بر حق بازگشت آوارگان، رد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، سرکوب فلسطینی‌ها و رد معامله قرن تاثیرگذار است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، عباس ناصری کارتونیست بین‌المللی خراسان شمالی که سال‌هاست در عرصه کاریکاتور خوش درخشیده و آثار متعددی خلق کرده است، در کنار آثار متعدد و متنوع‌اش، در سال‌های اخیر هنر خود را در راه حمایت از مقاومت به کار گرفته و با تولید آثاری برای روز قدس، تلاش کرده است تا قوت قلبی برای مردم فلسطین باشد.

ناصری با خلق این آثار توانسته بازخوردهای خوبی را در سطح ملی و بین‌المللی دریافت کند.

وی رسالت هنر را حضور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت این روز و میزان اثرگذاری هنر، سعی کردم با تولید آثارم سهمی در به تصویرکشیدن این رویداد مهم داشته باشم.

ناصری ادامه داد: از آن جایی که در هر یک از مراسمی که در سطح شهر و استان برگزار می‌شود جای کارتون خالی است، به همین منظور تلاش کردم تا آثاری را در مناسبت‌های مختلف به واسطه اثرگذاری آن تولید کنم، زیرا معتقدم رسالت کارتون در کنار مردم بودن است.

وی از این‌که کاریکاتور یک رسانه است و باید به‌روز باشد سخن گفت و افزود: تلاش کردم تا آثاری به تصویر کشیده شود که متناسب با شرایط روز باشد و در واقع با بهره‌گیری از اتفاق‌های شکل گرفته تلنگری به مخاطب بزنم.

عباس ناصری پیام نهفته در آثار خلق شده‌اش را خارج از مسیر روز قدس ندانست و گفت: تلاش کردم با ارائه تصویری که مفهوم ساده‌تری برای مردم دارد، ارتباط برقرار کرده و حس خوب نوع دوستی را با نمایش آثار به جامعه مخاطب منتقل کنم و در واقع باید بگویم آزادی قدس همچنان دغدغه ماست.

مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی، هنر به ویژه کاریکاتور را سلاحی فرهنگی برای مقابله با تروریسم خواند و از روز قدس به عنوان یک حرکت عمیق و پرمعنا یاد کرد و افزود: هنر یکی از ابزارهای مقاومت است که در تشویق به ادامه مبارزه، تأکید بر حق بازگشت آوارگان، رد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، سرکوب فلسطینی‌ها و رد معامله قرن تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارمنستان 4 روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد