تست مقاومت آیفون SE 2020 در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر


تست مقاومت آیفون SE 2020 در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر

در ویدیوی تست مقاومت آیفون SE 2020 ، نسل دوم آیفون اس ای اپل را زیر شکنجه برده ایم تا ببینیم گوشی اقتصادی جدید اپل، تا چه حد در مقابل آسیب های فیزیکی مقاوم است. با توجه به محبوبیت و فروش بالای گوشی آیفون SE، بسیاری از کاربران به دنبال عرضه نسخه جدیدی از گوشی... نوشته تست مقاومت آیفون SE 2020 در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر اولین بار در گجت...

در ویدیوی تست مقاومت آیفون SE 2020 ، نسل دوم آیفون اس ای اپل را زیر شکنجه برده ایم تا ببینیم گوشی اقتصادی جدید اپل، تا چه حد در مقابل آسیب های فیزیکی مقاوم است.

با توجه به محبوبیت و فروش بالای گوشی آیفون SE، بسیاری از کاربران به دنبال عرضه نسخه جدیدی از گوشی مقرون به صرفه و اقتصادی اپل بودند. سرانجام مدتی پیش اپل از آیفون اس ای ۲۰۲۰ – iPhone SE 2020 با قیمت حدود ۴۰۰ دلار رونمایی کرد. این گوشی دارای بدنه و طراحی آیفون ۸ و قدرت سخت افزاری آیفون ۱۱ است و باید دید می‌تواند موفقیت‌های نسل قبلی خود را تکرار کند یا خیر.

اما اکنون در گجت تی وی ویدیوی تست مقاومت آیفون اس ای جدید را برای شما آماده کرده‌ایم تا ببینیم این گوشی اقتصادی اپل که دارای بدنه آیفون ۸ است، چقدر در برابر آسیب‌های خارجی مانند خط و خش، حرارت و خمیدگی مقاومت می‌کند.

در این ویدیو ابتدا آیفون SE 2020 جعبه گشایی شده و سپس به سراغ تست خش پذیری رفته‌ایم. همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، نمایشگر گوشی در سطح ۶ خش خورد و خطوط عمیق‌تر در سطح ۷ ایجاد شد که نشان می‌دهد نمایشگر آن از جنس شیشه است. بدنه گوشی از جنس آلومینیوم است و دکمه خازنی هوم نیز در برابر خط و خش مقاومت می‌کند. در ادامه ویدیو هم تست‌های مقاومت در برابر حرارت و خمیدگی روی گوشی انجام می‌شود که باز هم مقاومت خوبی را شاهد هستیم.

ویدیوی تست مقاومت آیفون SE 2020

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران