به گزارش فارس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار عبدالله حسنی با بیان اینکه در پی گزارش آدم‌ربایی ساعت ۰۴:۴۸ دوشنبه گذشته در دامغان مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ این شهرستان بلافاصله وارد عمل شدند، گفت: با ورود کارگاهان جنایی پلیس آگاهی دامغان کار تحقیق روی این پرونده آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد جوان ۲۱ ساله ربوده‌شده از مادر خود در پی تماس تلفنی درخواست دو میلیون تومان برای آزادی کرده بود، افزود: تحقیقات فنی و اطلاعاتی پلیس برای یافتن جزئیات بیشتر ادامه یافت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در کمترین زمان ممکن یکی از دوستان گروگان که همان روز با وی مشاهده‌شده بود شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و برای پاره‌ای توضیحات به پلیس آگاهی منتقل شد، افزود: متهم دستگیرشده در بازجویی از همدستی با دو نفر دیگر پرده برداشت.

حسنی با بیان اینکه اقدامات لازم برای دریافت سلامت گروگان مد نظر انجام شد، تصریح کرد: با انجام عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس برای نجات گروگان توسط پلیس این عملیات از زمان شروع یعنی به محض دریافت خبر گروگان‌گیری تا لحظه نجات گروگان کمتر از پنج ساعت طول کشید.

وی با بیان اینکه گروگان به سلامت به آغوش خانواده خود بازگشت، افزود: هر سه نفر پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.