کمک 58 میلیارد تومانی مردم به طرح «اطعام مهدوی»


کمک 58 میلیارد تومانی مردم به طرح «اطعام مهدوی»

باجلان اعلام کرد: مردم نوع‌دوست و خیر تاکنون بیش از 58 میلیارد تومان به صورت نقدی و ارائه مواد غذایی در طرح اطعام مهدوی به کمیته امداد کمک کرده‌اند.

خبرگزاری شبستان ، گروه غدیر و مهدویت: « مجید باجلان» اعلام کرد: هدف اولیه طرح «اطعام مهدوی» راه‌اندازی ۳۱۳ مرکز اطعام و توزیع پنج میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان بود. در حال حاضر هزار و ۶۰ آشپزخانه بزرگ با این طرح همکاری می‌کنند و روزانه بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذا طبخ و میان محرومان توزیع می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی با اشاره به همکاری ۲۰ هزار نیروی داوطلب در اجرای طرح اطعام مهدوی، افزود: تا روز شنبه، ۱۳ اردیبهشت حدود ۱/۵ میلیون وعده غذای گرم نیازمندان ارائه شده و تا پایان ماه مبارک رمضان، میزان طبخ و توزیع غذای گرم از پنج میلیون فراتر خواهد رفت.

وی ادامه داد: برنامه کمیته امداد توزیع غذای گرم در میان نیازمندان شهری است و برای مناطق روستایی به دلیل دوری مسافت و رعایت مسائل بهداشتی، جیره خشک غذایی توزیع شده است.

رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۸ میلیارد تومان توسط مردم به صورت نقدی و ارائه مواد غذایی به این طرح کمک شده است، گفت: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند برای پیوستن به این طرح، کمک‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰، شماره حساب ۰۱۰۳۳۳۳۳۳۳۰۰۰، شماره حساب بانک ملی ۳۳۳۳ و یا از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷* به کمیته امداد ارائه کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...