پیام تسلیت دکتر صالحی در پی درگذشت حسین کاظم‌پور اردبیلی


علی‌اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی درگذشت نماینده جمهوری اسلامی ایران در اوپک را تسلیت گفت....

پیام تسلیت دکتر صالحی در پی درگذشت حسین کاظم‌پور اردبیلی

علی‌اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی درگذشت نماینده جمهوری اسلامی ایران در اوپک را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، متن این پیام به شرح زیر است:

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

با دریغ و افسوس بسیار، خبر درگذشت نابهنگام برادر گرانقدرم، روانشاد حسین کاظم‌پور اردبیلی را دریافت کردم.

ایشان در مقام یکی از خدمتگزاران راستین نظام اسلامی سراسر شور و شوق در عبادت خالق و خدمت به خلق بود، بگونه‌ای که بسیاری از مقامات و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف، خاطره تلاش‌های بی‌وقفه آن برادر عزیز را در چهار دهه گذشته از یاد نبرده و نیک می‌دانند که ایشان بدون چشم داشت به تحبیب و تشویق دوستان و همراهان، در اندیشه تحقق منافع ملی و صیانت از مصالح نظام اسلامی بود و تا واپسین ماه‌های عمر پربرکت خویش از حرکت بر این صراط مستقیم باز نایستاد.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت به برادر بزرگوارم جناب آقای مهندس زنگنه، برادر عزیزم جناب آقای دکتر ظریف و همه دوستداران آن فقید سعید به‌ویژه خانواده معزز و مکرم کاظم‌پور اردبیلی از درگاه احدیت متعال مسألت می‌نمایم تا به یمن انفاس قدسی پیشوای پارسایان، حضرت امیر مؤمنان علی علیه‌السلام بر درجاتِ ایشان بیفزاید و آن مرحوم را هم‌نشین ابرار و نیکان قرار دهد. عاش سعیدا و مات سعیدا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد