ملت ذلیل و توسری‌خور حیات طیبه ندارد +فیلم


ملت ذلیل و توسری‌خور حیات طیبه ندارد +فیلم

رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدارها با اشاره به آیه 97 سوره مبارکه نحل، حیات طیبه را همان آرمان و اصول یک جامعه دانستند و فرمودند: عدالت، آزادیخواهی، عزت ملی و استقلال حیات طیبه است.

به گزارش مشرق، در یکی از دیدارها با اشاره به آیه ۹۷ سوره مبارکه نحل حیات طیبه را همان آرمان و اصول یک جامعه دانستند و فرمودند: عدالت، آزادیخواهی، عزت ملی و استقلال حیات طیبه است و ملت توسری‌خور حیات طیبه ندارد.

بیشتر بخوانید:

باور به یاری خدا در غلبه بر مشکلات +فیلم

دفاع از مظلوم اصل اساسی جمهوری اسلامی+فیلم

تأثیر گناه بر اعمال و رفتار انسان +فیلم

«مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِنْ ذَکَرٍ أَوْ أُنْثَی وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ هرکس از مرد یا زن کار شایسته کند و مؤمن باشد قطعا او را با زندگی پاکیزه‏‌ای حیات [حقیقی] بخشیم و مسلماً به آنان بهتر از آنچه انجام می‏‌دادند پاداش خواهیم داد.»

دانلود

کاری که انقلاب در آغاز انجام می‌دهد ترسیم آرمان‌ها است. این آرمان‌ها تغییر ناپذیرند، اندیشه تغییر پذیر است، تحولات روزمره تغییر پذیر است اما اصول و آرمان‌ها تغییر پذیر نیستند.

از اول خلقت بشر تا امروز عدالت یک آرمان است، آزادی انسان یک آرمان است. آرمان‌ها را انقلاب تصویر و ترسیم می‌کند بعد به سمت آن حرکت می‌کند، حال اگر بخواهیم برای آرمان تعبیر قرآنی بیاوریم آن حیات طیبه است.

دعوت همه پیامبران به حیات طیبه است و این یعنی همه چیزهایی که بشر برای بهزیستی و سعادت خود به آنها احتیاج دارد. مثلاً عزت ملی و استقلال حیات طیبه هستند. ملت ذلیل و توسری خور حیات طیبه ندارد. در عبادات و در کتاب‌ها که نباید حیات طیبه جست‌وجو کرد. واقعیات زندگی اینها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1403