درخواست نُجَباء از مرجعیت عراق برای محکومیت اهانت شبکه سعودی


درخواست نُجَباء از مرجعیت عراق برای محکومیت اهانت شبکه سعودی

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء به توهین شبکه سعودی mbc به فرمانده مجاهد حشدالشعبی، شهید ابومهدی المهندس، واکنش نشان داد و از مرجعیت عراق خواستار محکومیت این اهانت شد.

درخواست نُجَباء از مرجعیت عراق برای محکومیت اهانت شبکه سعودی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جنبش مقاومت اسلامی نجباء، نصر الشِمَّری، سخنگوی این جنبش، در واکنش به توهین شبکه سعودی mbc به فرمانده مجاهد حشدالشعبی گفت: اگر دولت‌ها و نهادهای رسمی عراق از برخورد متناسب عاجز باشند، باید منتظر موضع مرجعیت اعلی باشیم که همواره بر نقش مردم در پاسخگویی مناسب به این گونه توهین‌های مکرر، اصرار داشته است.

وی با اشاره به اینکه پیش از این به ارزش‌های اخلاقی قبایل اصیل عراقی ما توهین می‌شد و امروز اهانت متوجه قهرمانان ملی و رهبران شهید عراق است، اظهار کرد: اکنون برای هر کسی که بینش و بصیرت داشته باشد، نقش فتنه‌گرانه شبکه‌های سعودی آشکار شده است.

الشمری اهانت به شهید المهندس را بخشی از تلاش مذبوحانه رژیم سعودی برای فرافکنی عیوب و جنایات شرم‌آور خود دانست و بیان کرد: ننگ کشتار هزاران انسان بی‌گناه، از کهنسالان و زنان گرفته تا کودکان خردسال، برای بی‌آبرویی این رژیم وهابی کافی است.

وی تأکید کرد: امروز همه باید در برابر هر کسی که به عراق، ملت، مقدسات، قهرمانان و شهدایش توهین می‌کند، موضعی آشکار اتخاذ کنند.

یادآور می‌شود، شبکه mbc که توسط رژیم تروریست‌پرور سعودی حمایت مالی می‌شود، به‌ تازگی در یکی از برنامه‌های خود شهید ابومهدی المهندس را «تروریست» قلمداد کرد که این توهین با واکنش منفی افکار عمومی و موج انزجار در سطح منطقه به ‌ویژه در میان ملت عراق همراه شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر