صدرنشین‌های سیما در ماه رمضان/ از زیر خاکی تا احیای شیخ حسین انصاریان


صدرنشین‌های سیما در ماه رمضان/ از زیر خاکی تا احیای شیخ حسین انصاریان

رنجبران، مدیر روابط عمومی صدا و سیما به تازگی در توییتی، آماری از میزان استقبال از مجموعه‌ها و برنامه های مذهبی سیما ارائه کرد که زیر خاکی شبکه یک با 51 درصد بیننده و برنامه احیای استاد شیخ حسین انصاریان از شبکه سه با 19 درصد، در صدر پربیننده های تلویزیون بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدا وسیما همیشه با همکاری مرکز تحقیقات این مرکز، آماری از میزان مخاطبان شبکه‌های مختلف و مجموعه‌هایی که روی آنتن رفته‌اند را منتشر می کند. ماه رمضان هم به واسطه سریال‌هایی که مدت‌هاست به بهانه این روزها روی آنتن می‌روند، جزو ایامی است که همیشه بخشی از این آمار را به خود اختصاص می‌دهد. این بار هم شبکه‌های مختلف، میزبان مجموعه‌های رنگارنگ و تازه‌ای شده‌اند که از بعد از افطار به نوبت روی آنتن می‌روند.

محمد حسین رنجبران، مدیر روابط عمومی صدا و سیما هم به تازگی در توییتی که منتشر کرد، آماری از میزان استقبال از این مجموعه‌ها ارائه کرد. او در این توییت نوشت: براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات در این دوشب که از شب‌های قدر گذشته، بیش از ۵۱ درصد مردم امسال پای تلویزیون احیاء گرفته‌اند که ۱۹ درصد آنها پای احیای استاد شیخ حسین انصاریان ازشبکه سه بوده و ۱۳ درصد هم با شبکه یک احیاء گرفته‌اند.
در سریال‌ها، آخرین نظرسنجی نشان می‌دهد زیرخاکی شبکه یک با ۵۱ درصد بیننده وارد باشگاه سریال‌های بالای 50درصد شده و بیننده بچه‌مهندس۳ شبکه دو به ۴۲ درصد، سرباز شبکه سه به ۳۰ درصد و پدرپسری شبکه پنج هم به همان ده درصد رسیده است.
طبق این صحبت‌ها بیش از ۳۱ درصد هم بیننده ویژه‌های افطار شبکه‌های سیما بوده‌اند که همچنان دعوت شبکه یک، مثل ماه شبکه سه و زندگی پس از زندگی شبکه چهار پیش‌تازند. رنجبران در آخر هم از انتشار جزئیات این نظرسنجی تا روز دوشنبه خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر