جلوه‌ نور الهی در پناه ارتباط با نور امام عصر(عج) ممکن است


 جلوه‌ نور الهی در پناه ارتباط با نور امام عصر(عج) ممکن است

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اینکه جلوه‌ نور الهی برای انسان‌ها بدون آمادگی میسر نمی‌شود، گفت: جلوه‌گری نور الهی در پناه ارتباط با نور مقدس امام عصر(عج) ممکن است.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «محمد مهدی کرمی» به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب فضای مجازی در مسجد دانشگاه تهران به سخنرانی پرداخته و گفت:‌ اگر کسی بخواهد تجلی نور الهی را ببیند و به وجه‌الله نگان کند باید خود را آماده کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران افزود:‌ جلوه‌ نور الهی برای انسان‌ها بدون آمادگی میسر نمی‌شود، جلوه‌گری نور الهی نیز در پناه ارتباط با نور مقدس امام عصر(عج) ممکن است.

حجت‌الاسلام کرمی ادامه داد: اگر کسی بخواهد به این مقام برسد باید هر روز و هر لحظه‌ روزه دار باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران درباره کیفیت و شیوه هر روز و هر لحظه روزه‌دار بودن، عنوان کرد:‌ در صحف حضرت ابراهیم(ع) آمده است که شما می‌توانید با یک نکته بسیار ساده خود را در جایگاه‌ روزه‌داران قرار دهید.

وی افزود: اگر کسی سخن لغو نگوید و سراغ باطل نرود و سکوت کند همین سکوت به منزله روزه برای شخص است و او را به جایگاه روزه‌داران می‌رساند.

حجت‌الاسلام کرمی در ادامه کیفیت هر لحظه روزه‌دار بودن، اظهار کرد: همین مقدار که انسان از خداوند مایوس نباشد و همواره به او توجه کند در حکم نماز برای او است. به حرکات و اعمال خود توجه کند در حکم حج‌گذار است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران درباره کیفیت دیگر هر لحظه روزه‌دار بودن گفت: اگر شخص اعمال لغو همچون مجادله و غصه‌های بیهوده را ترک کند در حکم مجاهدان فی سبیل‌الله قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بالاتر از همه این موارد اگر انسان قصد داشته باشد که به کسی شر نرساند و تنها خیر برساند این عمل او صدقه جاریه است.

حجت‌الاسلام کرمی در پایان با بیان اینکه اگر ما همه این اعمال را انجام دهیم در همه حالات و همواره در پیشگاه الهی هستیم و به طور طبیعی نور الهی هم می‌تواند در وجود ما جلوه‌گر شود، خاطرنشان کرد: وقتی فضا روشن شود ما می‌توانیم یه وجه‌الله که همان حضرت بقیةالله الاعظم(عج) است نگاه کنیم.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر