تاکید امام جمعه رضوانشهر بر تداوم و جدیت بر مبارزه با تبعیض و بی عدالتی


تاکید امام جمعه رضوانشهر بر تداوم و جدیت بر مبارزه با تبعیض و بی عدالتی

رشت - ایرنا - امام جمعه رضوانشهر خواستار تداوم مبارزه با قاچاق کالا، تبعیض و بی عدالتی شد و گفت: سران قوا ضمن رعایت دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مقابله با هرگونه بی عدالتی، تبعیض و قاچاق کالا، رفاه و آرامش را برای مردم محقق سازند.

حجت الاسلام لطف الله عبداللهی در خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان با تسلیت سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) افزود: مهمترین صفات و خصلت پیروان واقعی آن امام همام، ساده زیستی، خدمت به مردم و قرار گرفتن در مسیر قرآن و ائمه اطهار (ع) می باشد.

وی در ادامه با اشاره به موضوع مقابله با بیماری کرونا در سطح کشور گفت: این امر توان بسیار بالای ایران را در سطح جهان اثبات کرد و همه دنیا به مدیریت قوی و توان بالای جمهوری اسلامی پی بردند.

وی با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی همگان گفت: حفظ جان مردم و سلامت جامعه همواره خط قرمز مسئولان کشور است و حتی برای این امر مهم تمامی مراکز مهم اجتماعی اعم از مکان های مقدس، مذهبی، مساجد و غیره تعطیل شده است.

امام جمعه رضوانشهر در ادامه با اشاره به حادثه تأسف بار رخ داده برای ناو کنارک نیروی دریایی ارتش گفت: از این موضوع نباید بعنوان یک دستاویز برای تخریب نیروهای مسلح کشور استفاده شود و ملت ایران همواره قدردان زحمات و رشادت های این عزیزان می باشند.

حجت الاسلام عبداللهی همچنین گفت: گاه شاهد انتشار مطالب توهین آمیز و کذب از سوی عده ای از گردانندگان شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تحت مدیریت رسانه های معاند هستیم که اقدام به دروغ پراکنی و سیاه نمایی علیه اقدامات مدیران کشور می کنند که در این راستا، رسانه های داخلی و خبرنگاران متعهد باید این اقدامات را بی اثر کنند.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی