تاکید امام جمعه رضوانشهر بر تداوم و جدیت بر مبارزه با تبعیض و بی عدالتی


تاکید امام جمعه رضوانشهر بر تداوم و جدیت بر مبارزه با تبعیض و بی عدالتی

رشت - ایرنا - امام جمعه رضوانشهر خواستار تداوم مبارزه با قاچاق کالا، تبعیض و بی عدالتی شد و گفت: سران قوا ضمن رعایت دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مقابله با هرگونه بی عدالتی، تبعیض و قاچاق کالا، رفاه و آرامش را برای مردم محقق سازند.

حجت الاسلام لطف الله عبداللهی در خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان با تسلیت سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) افزود: مهمترین صفات و خصلت پیروان واقعی آن امام همام، ساده زیستی، خدمت به مردم و قرار گرفتن در مسیر قرآن و ائمه اطهار (ع) می باشد.

وی در ادامه با اشاره به موضوع مقابله با بیماری کرونا در سطح کشور گفت: این امر توان بسیار بالای ایران را در سطح جهان اثبات کرد و همه دنیا به مدیریت قوی و توان بالای جمهوری اسلامی پی بردند.

وی با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی همگان گفت: حفظ جان مردم و سلامت جامعه همواره خط قرمز مسئولان کشور است و حتی برای این امر مهم تمامی مراکز مهم اجتماعی اعم از مکان های مقدس، مذهبی، مساجد و غیره تعطیل شده است.

امام جمعه رضوانشهر در ادامه با اشاره به حادثه تأسف بار رخ داده برای ناو کنارک نیروی دریایی ارتش گفت: از این موضوع نباید بعنوان یک دستاویز برای تخریب نیروهای مسلح کشور استفاده شود و ملت ایران همواره قدردان زحمات و رشادت های این عزیزان می باشند.

حجت الاسلام عبداللهی همچنین گفت: گاه شاهد انتشار مطالب توهین آمیز و کذب از سوی عده ای از گردانندگان شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تحت مدیریت رسانه های معاند هستیم که اقدام به دروغ پراکنی و سیاه نمایی علیه اقدامات مدیران کشور می کنند که در این راستا، رسانه های داخلی و خبرنگاران متعهد باید این اقدامات را بی اثر کنند.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام