بهره‌برداری از طرح گازرسانی به روستای شاهعلی بیگلو میانه


بهره‌برداری از طرح گازرسانی به روستای شاهعلی بیگلو میانه

تبریز - ایرنا - گازرسانی به روستای شاهعلی بیگلو از توابع بخش کاغذکنان میانه به طول 9 هزار و 315 متر و اعتبار 10 میلیارد ریال افتتاح شد.

فرماندار شهرستان ویژه میانه روز جمعه در مراسم افتتاح گازرسانی به این روستا با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح ۵۲ خانوار این روستا به شبکه گاز خانگی وصل شدند، گفت: گازرسانی به روستاها یکی از خدمات ارتقا یافته از سوی نظام جمهوری اسلامی است که به همت مسوولان و همراهی، تعامل و مشارکت مردم حاصل آمده است.

محمدرضا مشایخی با اشاره به اینکه سرعت عمل در گازرسانی به روستاهای شهرستان با وجود گستردگی روستاها، صعب العبور بودن مسیر روستاها و کمبود اعتبارات قابل تقدیر است افزود: در سال جاری تمامی روستاها حتی روستاهای واقع در انتهای شبکه گازرسانی، تعیین تکلیف خواهند شد.

وی به سبز شدن بخش ترکمانچای و کندوان در گازرسانی اشاره و اظهار کرد: امیدوارم ۲ بخش کاغذکنان و مرکزی نیز در نزدیک ترین زمان ممکن سبز شده و قدم در مسیر ارائه خدمات ارتقاء یافته دیگر بگذاریم.

مشایخی با اینکه روستاها سنگر تولید هستند، تاکید کرد: باید با مشارکت اهالی و روستاییان و ارائه خدمات ارتقا یافته به رونق تولید هر چه بیشتر در روستاها کمک کنیم.

فرماندار میانه از پیگیری ها و تلاش بخشدار کاغذکنان، همکاران بخش، معتمدان و ریش سفیدان، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستا در پیگیری برای اجرای طرح قدردانی نمود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا