امام‌ جمعه قصرشیرین: نماز جمعه پایگاه محکم تقویت دین خدا است


امام‌ جمعه قصرشیرین: نماز جمعه پایگاه محکم تقویت دین خدا است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: نمازجمعه پایگاه محکمی برای تقویت دین خدا و از نشانه‌های برپایی حکومت اسلامی است.

حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین در مسجد مهدیه افزود: از زمان صدر اسلام تاکنون نماز جمعه مکانی برای همدلی و ایجاد وحدت بین قلوب مسلمانان و مامنی امن برای مردم و رفع مشکلات و مسایل آن ها بوده است.
وی اظهار داشت: تریبون مقدس نماز جمعه باعث آگاهی بخشی به مردم و همچنین نقش بر آب کردن نقشه های دشمن و خنثی سازی حیله های بدخواهان نظام اسلامی و دین خدا است و از همین رو است که دشمن از برپایی آن ترس و وحشت دارد.
خطیب جمعه قصرشیرین در بخش دیگری از خطبه ها با قدردانی از تلاش های کادر درمان و پزشکان و پرستاران به عنوان مدافعان سلامت مردم برای مقابله با بیماری ویروسی کرونا، گفت: همچنین تلاش های همه مسوولان و تمامی دستگاه های اداری و اجرایی و نهادهای نظامی در خدمت رسانی به مردم و بیماران و ضدعفونی معابر و خیابان ها و کمک رسانی به افراد متضرر از کرونا که در این مدت سنگ تمام گذاشتند، قابل ستایش است.
ملکی در ادامه رعایت توصیه ها، موازین و پروتکل های بهداشتی، پرهیز از ترددهای غیرضروری و در منزل ماندن را از سوی مردم برای ریشه کنی کامل کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری ویروسی ضروری دانست.
با توجه به اعلام وضعیت سفید در قصرشیرین، این اولین نمازجمعه ای است که پس از تعطیلی چند هفته ای به دلیل سرایت بیماری کرونا در این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود/ تصاویر