واکنش مدافع آژاکس به شایعات انتقالش به بارسلونا


واکنش مدافع آژاکس به شایعات انتقالش به بارسلونا

نیکلاس تالیافیکو، مدافع آرژانتینی آژاکس، به شایعات پیوستن به بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش فوق العاده آژاکس در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ و حضور این تیم در جمع چهار تیم نهایی رقابت‌ها، چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به برخی از بازیکنان این تیم هلندی دوخته شد و حتی بعضی از آنها از جمله ماتیاس دی لیخت و فرانکی دی یونگ آژاکس را ترک کردند.

یکی از دیگر از بازیکنانی که سهم بسزایی در درخشش آژاکس داشت، مدافع آرژانتینی این تیم یعنی نیکلاس تالیافیکو بود. در این زمینه شایعاتی پیرامون علاقه باشگاه هایی نظیر اتلتیکو مادرید و آرسنال به این مدافع آرژانتینی وجود داشت اما او تا به این لحظه در آژاکس ماندگار شده است.

واکنش مدافع آژاکس به شایعات انتقالش به بارسلونا

از طرف دیگر به نظر می رسد که باشگاه بارسلونا برای فصل آینده روی جونیور فریپو حساب ویژه ای باز نمی کند و به همین خاطر آنها قصد دارند یک رقیب مطمئن برای یوردی آلبا به خدمت بگیرند. در همین رابطه طی روزهای گذشته گفته شد که نیکلاس تالیافیکو یکی از گزینه های اصلی بارسا برای تقویت خط دفاعی است اما با این حال خود این بازیکن ۲۷ ساله مدعی شد که هیچ گونه پیشنهادی از سوی باشگاه کاتالانی به گوشش نرسید اما با این حال وی تلاش می‌کند که در نقل و انتقالات پیش رو آژاکس را ترک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق