دانلود فیلم تورنا2

دانلود فیلم ایرانی تورنا2 با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانرعلمی تخیلی، فانتزی، کمدی
زبانفارسی
روز انتشار15 آبان
سال انتشار1398
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان90 دقیقه
کارگردانسیدجواد هاشمی

بازیگران :

اکبر عبدی، ارسلان قاسمی، بهنوش بختیاری، کامران تفتی، الناز حبیبی، عباس جمشیدی فر، وحید نفر، راستین عزیزپور، امیررضا احمدی، نگار نافذ، محمدمهدی ایرانی، امیر رونقی، نازنین ارجمندی راد، فرزانه زهره وند، محسن رستمی، هادی نجفی امامی

خلاصه داستان :

این فیلم داستان پروفسوری را روایت می‌ کند که موفق به ساخت یک رستوران ویژه شبیه به یک بشقاب شده است. رستورانی که در واقع یک سفینه است که می تواند پرواز کند. چهار نوجوان با بازیگوشی وارد این سفینه شده و باعث می شوند که این سفینه مقداری زودتر از موعد به پرواز درآید. این آغاز یک ماجراجویی تازه و جالب برای آن هاست به طوری سفینه در نهایت به فضا رفته و در یک سرزمین ناشناخته فرود می آید. سیاره ای که میلیون ها کیلومتر از زمین فاصله دارد و با ورودشان متوجه می‌ شوند که در این سیاره موجوداتی زندگی می کنند و حالا به عنوان بیگانه باید با آنها روبرو شوند….

معرفی فیلم تورنا2

دانلود فیلم ایرانی تورنادو : “تورنا2” فیلمی به کارگردانی،نویسندگی و تهیه کنندگی سیدجواد هاشمی، محصول سال 1397 می باشد. سیدجواد هاشمی که ید طولایی در ساخت فیلم های کودک و نوجوان دارد پیش از نیز سه گانه آهوی پیشونی سفید را در ژانر کودک ونوجوان ساخته است.

“تورنادو” در واقع فیلمی موزیکال و طنز در ژانر کودک و نوجوان می باشد که قصه ی ماجراجویی ها و کنجکاوی ها را روایت می کند و در بخش هایی از فیلم نیز از فیلم های تخیلی هالیوودی الهام گرفته شده است. همچنین شایان ذکر است که در این فیلم از موسیقی های نوستالژیک بسیاری استفاده شده که همین موضوع باعث شده است تا علاوه بر بر کودکان و نوجوان، خانواده ها نیز از دیدن این فیلم لذت ببرند.

فیلم سینمایی “تورنا2” نخستین بار در شهریور 1398 در جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان اصفهان اکران شده است. “تورنادو” در 15 آبان ماه 1398 در سینماهای ایران اکران شده و در 31 اردیبهشت ماه 1399 نیز به صورت آنلان اکران شده است.

فیلم “تورنادو” در لوکیشن های مختلفی در تهران همچون پارک چیتگر، یک سوله در جاده قم و همچنین در شمال کشور جلوی دوربین رفته است. این فیلم همچنین چندین دکور دارد و یکی از دکورهای اصلی مربوط به یک سفینه می‌شود که در 11 کیلومتری تهران و در سوله‌ ای در پارس الکتریک واقع شده و ساخت آن نیز چندین ماه به طول انجامیده است.

مراحل تولید و ساخت فیلم “تورنادو” 43 رو به صول انجامیده است و به گفته سید جواد هاشمی کارگردان و تهیه کننده فیلم “تورنادو”، این فیلم یکی از پر هزینه ترین فیلم های ژانر کودک و نوجوان بوده است که بیش از 50 درصد از فیلمبرداری این فیلم روی پرده آبی و با استفاده از جلوه های ویژه صورت گرفته است.

در “تورنا2” بازیگران برجسته و محبوبی همچون اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، الناز حبیبی و ارسلان قاسمی به ایفای نقش پرداخته اند. سیدجواد هاشمی همچنین سعی کرده است در این فیلم در کنار استفاده از بازیگران مطرح و سرشناس، نوجوانان و بازیگران با استعداد را نیز به سینما معرفی نماید.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “تورنا2” را می توانید مشاهده نمایید.)

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی تورنادو

کارگردان:سیدجواد هاشمی، تهیه کننده: سیدجواد هاشمی، نویسنده: سیدجواد هاشمی، مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، تدوین: سید جواد هاشمی،مهران گنبدلو، طراح صحنه: علی شایان فر، مجری طرح و سرمایه گذار: حسین احمدی، مدیر صدابرداری: احمد اردلان، طراحی صدا: علی ابوالصدق، موسیقی: بهنام صبوحی، طراح حرکات موزون: سید کمال رضوی، طراح لباس: سوسن نوروزی، طراح گریم: شهرام خلج، دکوراتور: امیر قدیریان، مدیر تولید: ایرج طایفه، جانشین تهیه کننده و دستیار اول کارگردان: عباس دلدار، منشی صحنه: فرزانه زهره وند، عکاس: پیام نصیری خرم، جلوه های ویژه بصری: محمدرضا نجفی امامی، مجری طرح و سرمایه گذار: حسین احمدیتورنادو قصه ی ماجراجویی ها و کنجکاوی هاست.