توسعه صنعت گردشگری در شهرستان‌ها اولویت دولت است


توسعه صنعت گردشگری در شهرستان‌ها اولویت دولت است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: توسعه صنعت گردشگری و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای آبادانی شهرستان‌ها جزو برنامه‌های مهم و رویکرد دولت در سال‌جاری است که با همکاری بخش‌خصوصی پیگیری می‌شود.

محمد علی طالبی عصر پنجشنبه در بازدید از دهستان بهادران مهریز و در جمع مردم و مسوولان شهرستان افزود: برای تحقق اهداف و برنامه‌های فرهنگی و گردشگری مشارکت بخش خصوصی و مردم ضروری است .

وی ادامه داد: برای ارتقای روستاها در بخش‌های مختلف و بهادران تاکنون با همکاری مسوولان و پیگیری مردم اقداماتی انجام شده و با نظر مثبت وزارت کشور و هیات دولت با جدیت دنبال خواهد شد.

استاندار یزد با تاکید بر استفاده از ظرفیت کشاورزی و گردشگری در روستاها اظهار کرد: بهادران با امکانات و زیرساخت‌هایی که در راستای توسعه زمینه کشاورزی و گردشگری دارد زمینه سرمایه‌گذاری جدید در حوزه صنایع تبدیلی را دارد.

همچنین فرماندار مهریز گفت: با توجه به قابلیت‌های بهادران به ویژه شرایط جغرافیایی، زیست محیطی و برخورداری از واحدهای صنعتی و تبدیلی کشاورزی و معادن سرب و روی ، خواسته مردم ارتقا سطح منطقه به بخش است.

رضا زارع زاده افزود: جلب مشارکت بخش‌خصوصی و خیران در اجرای طرح‌های فرهنگی و عمرانی در کنار برنامه‌های دولت بسیار ضروری است و باید امسال پیگیری شود.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز حدود ۳۰ درصد در دهستان‌های ارنان، تنگچنار، خورمیزات، بهادران و میانکوه سکونت دارند.

مرکز دهستان بهادران با ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری جنوب شهر مهریز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز