قیمت و رندرهای سامسونگ گلکسی ای 21 اس فاش شد


قیمت و رندرهای سامسونگ گلکسی ای 21 اس فاش شد

قیمت و رندرهای سامسونگ گلکسی ای 21 اس – Samsung Galaxy A21s نشان می‌دهد که باید منتظر عرضه‌ی یک گوشی اقتصادی جذاب با مشخصات خوب باشیم. سامسونگ به زودی از یک گوشی اقتصادی جدید رونمایی خواهد کرد، ولی هیچ اطلاعاتی از تاریخ دقیق این رویداد در دست ما نیست. با این حال، امروز قیمت و... نوشته قیمت و رندرهای سامسونگ گلکسی ای 21 اس فاش شد اولین بار در گجت...

قیمت و رندرهای سامسونگ گلکسی ای ۲۱ اس – Samsung Galaxy A21s نشان می‌دهد که باید منتظر عرضه‌ی یک گوشی اقتصادی جذاب با مشخصات خوب باشیم.

سامسونگ به زودی از یک گوشی اقتصادی جدید رونمایی خواهد کرد، ولی هیچ اطلاعاتی از تاریخ دقیق این رویداد در دست ما نیست. با این حال، امروز قیمت و رندرهای سامسونگ گلکسی ای ۲۱ اس به بیرون درز کرده است که نمی‌توانند خالی از لطف باشند.

گوشی گلکسی A21s سامسونگ به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع PLS TFT و وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل تجهیز خواهد بود. یک حفره در سمت چپ قسمت بالای این نمایشگر نیز دیده می‌شود که برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در اینجا حضور پیدا کرده است.

رندرهای سامسونگ گلکسی ای ۲۱ اس

یک اسکنر اثر انگشت روی قاب پشتی این گوشی به کار رفته است، در حالی که دوربین چهارگانه‌ای به شکل حرف L را می‌توان در یک ماژول مشکی رنگ در گوشه‌ی قاب پشتی این گوشی یافت. این سیستم دوربین‌ها متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، دوربین اولترا-واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود. جزئیاتی از حسگر چهارم دوربین این ماژول در دست نیست، اما احتمالاً مانند دیگر گوشی‌های رقیب، یک حسگر تشخیص عمق است.

ما می‌دانیم که گوشی گلکسی ای ۲۱ اس سامسونگ از چیپست اگزینوس ۸۵۰ در زیر قاب خود استفاده می‌کند که ۳ گیگابایت رم نیز همراه آن ست. سیستم عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری One UI نیز در رأس بخش نرم افزاری این گوشی است و در دو نسخه با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. البته نگران این فضای کم نباشید، شما می‌توانید با یک کارت حافظه میکرو اس دی آن را ارتقاء دهید.

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ ۸.۹ میلی‌متر ضخامت و ۱۹۱ گرم وزن خواهد داشت. این وزن بزرگ، حاصل حضور یک باتری غول پیکر ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب گوشی است که با درگاه مدرن USB تایپ C شارژ می‌شود. جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را هم می‌توان در کنار این پورت مشاهده کرد.

در پایان لازم به ذکر است که Galaxy A21s فقط از اینترنت ۴G پشتیبانی می‌کند، دارای بلوتوث نسخه ۵.۰ و چیپ NFC نیز هست. شما می‌توانید به زودی این گوشی را در سه رنگ مختلف و با قیمت ۱۹۹ یا ۲۰۹ یورو خریداری کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی