روش های فروش خودرو در سال 99 اعلام شد


روش های فروش خودرو در سال 99 اعلام شد

اخیرا روش جدید قیمت گذاری خودرو تعیین شد و در همین راستا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت روش های فروش خودرو در سال 99 را اعلام کرد. مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد 60 درصد از تولیدات خودروسازان داخلی در سال جاری به تعهدات سال... نوشته روش های فروش خودرو در سال 99 اعلام شد اولین بار در گجت نیوز....

اخیرا روش جدید قیمت گذاری خودرو تعیین شد و در همین راستا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت روش های فروش خودرو در سال ۹۹ را اعلام کرد.

مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد ۶۰ درصد از تولیدات خودروسازان داخلی در سال جاری به تعهدات سال گذشته اختصاص پیدا خواهد کرد و ۴۰ درصد دیگر به صورت پیش فروش و فروش فوق‌العاده به مشتریان عرضه خواهد شد.

جزئیات روش های فروش خودرو در سال ۹۹

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه بیان کرد روش های فروش خودرو در سال ۹۹ به سه طریق فروش فوق العاده، پیش فروش تا یک سال و مشارکت تولید انجام خواهد شد که در دو روش اول سود مشارکت صفر خواهد بود. وی افزود پس از اطلاعیه در فروش فوق‌العاده که تحویل در آن با سرعت انجام خواهد شد، یک هفته سایت همچنان فعال خواهد بود تا متقاضیان ثبت نام کنند.

مهدی صادقی نیارکی افزود هدف ما در این ۳ روش انجام تعهدات خواهد بود، به این گونه که ۶۰ درصد تولید برای تعهدات گذشته و معوق اختصاص پیدا خواهد کرد و ۴۰ درصد دیگر نیز در قالب پیش فروش و فروش فوق‌العاده به مشتریان عرضه می‌شود. وی تاکید کرد در فروش فوق‌العاده تحویل خودرو بسیار سریع خواهد بود و حداکثر ۳ ماه تحویل انجام می‌شود و سایت نام‌نویسی نیز پس از انتشار اطلاعیه حداکثر یک هفته باز خواهد ماند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه تاکید کرد فقط متقاضیانی که در ۳ سال گذشته خودرویی ثبت نام نکرده‌اند می‌توانند در این طرح‌های فروش شرکت کنند و فروش فوق‌العاده فقط یک مرحله نخواهد بود بلکه در بازه‌های مختلفی در طی سال فعال خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار