زمان نام نویسی مجدد آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری اعلام شد


زمان نام نویسی مجدد آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری اعلام شد

یاسوج- ایرنا- مسؤول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان نام نویسی مجدد و تاریخ جدید برگزاری آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال 1398 در این استان اعلام شد.

صالح دانشفر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اصلاحات جدیدی در دفترچه راهنمای این آزمون ایجاد شده است.

وی افزود: با توجه به این اصلاحات مقرر شد که امکان ویرایش اطلاعات از سوی داوطلبان شرکت در آزمون ایجاد شود.

مسؤول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: داوطلبانی که در گذشته برای شرکت در این آزمون ‌نام نویسی کرده اند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور نسبت به ویرایش اطلاعات خود در بازه زمانی ۲۷ اردیبهشت ماه تا دوم خردادماه امسال اقدام کنند.

دانشفر عنوان کرد: داوطلبانی که تاکنون برای شرکت در این آزمون نام نویسی نکرده ‌اند می ‌توانند با توجه به دفترچه‌ راهنما و با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در بازه زمانی اعلام شده نام نویسی کنند.

وی ابراز داشت: قرار بود این آزمون جمعه ۹ خردادماه ۱۳۹۹ برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا به ۲۰ شهریورماه همین سال موکول شد.

دانشفر گفت: این آزمون به صورت غیرمتمرکز و در تمامی نقاط کشور برگزار خواهد شد و هر داوطلب نیز در استان خود امتحان می‌ دهد.

وی اظهار داشت: داوطلبان می ‌توانند با مراجعه به سایت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به نشانی www.۲۳۰۵۵.ir/porseman و عضویت در تالار گفتمان پرسش ها و موضوع های خود را پیرامون این آزمون مطرح کنند تا کارشناسان مرکز به آنها پااسخ دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی