پانزدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در مسجد فائق، برگزار می‌شود


پانزدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در  مسجد فائق، برگزار می‌شود

پانزدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام محله ایران در مسجد فائق همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین امام علی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، پانزدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام محله ایران و شهیدان عرب نژاد با سخنرانی حجت الاسلام حسینی و با مداحی علی کرمی در مسجد فائق بدون حضور جمعیت برگزار می شود.

بنابراین گزارش، این مراسم روز جمعه، ۲۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ برگزار می شود و امکان دسترسی به این مراسم از کانال های masjed-faegh@ فراهم است.

مسجد فائق یکی از مساجد فعال در خیابان ایران، خیابان 17 شهریور تهران است که برنامه های فرهنگی این مسجد در سطح کشور همواره پیشرو بوده و تمام تلاش دست اندرکاران آن انجام فعالیت های تربیتی، فراغتی ویژه کودکان و نوجوانان به صورت کیفی و انجام فعالیت های جهادی و دستگیری از نیازمندان و محرومین است.

مسجد فائق با طرح‌هایی جالب توجه، اقدامات تربیتی و پرورشی خود را برای دختران و پسران سنین ۲سال تا پیش از دانشگاه و حوزه اجرا می‌کند و در این راستا تاکنون گام‌های بلندی برداشته است. راه‌اندازی اولین رستوران بازی‌های فکری با هدف تقویت اندیشه دینی و خلاقیت دانش‌آموزان یکی از رویکردها و طرح های این مسجد به منظور تامین خوراک فکری و نیز فعال کردن خلاقیت اهالی مسجد است و در مهار ویروس کرونا و رزمایش مواسات و همدلی مومنانه نیز فعالیت های گسترده ای از سوی این مسجد در حال انجام است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا