مجلس یازدهم به جای اسم ها، رسم ها را باب کند/ هرکس جلودار انشقاق در مجلس باشد وحدت شکن است


مجلس یازدهم به جای اسم ها، رسم ها را باب کند/ هرکس جلودار انشقاق در مجلس باشد وحدت شکن است

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه نیاز امروز مجلس تحول است گفت: باید به جای اسم ها، رسم ها در مجلس یازدهم باب شود.

پرویز سروری، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره اولویت های مجلس دهم عنوان کرد: مجلس یازدهم برای حفظ انسجام نیازمند داشتن یک فراکسیون است.

وی با بیان اینکه در ذیل این فراکسیون ، می تواند زیر فراکسیون هایی دیگری شکل بگیرند افزود: با توجه به انسجامی که در مجلس یازدهم به وجود آمد نباید اجازه داد با تشکیل فراکسیون های متعدد احساس شکاف و فاصله و لطمه خوردن این انسجام به وجود آید.

سروری گفت: هر کس جلو دار انشقاق در مجلس یازدهم باشد باید به عنوان جریان وحدت شکن معرفی و شناخته شود.

وی با بیان اینکه باید یک فراکسیون از نیروهای انقلابی داشته باشیم تصریح کرد: در ذیل فراکیسیون اصلی نیروهای انقلاب ، فراکسیون های متعددی قابلیت شکل گیری خواهند داشت.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از این فراکسیون ها می تواند فراکسیون گام دوم انقلاب باشد خاطرنشان کرد: در این دوره نیروهای جوان و متخصص فرصت راهیابی به مجلس را پیدا کردند، باید از این فرصت استفاده شده و روحیه جوانانه در خانه ملت شکل بگیرد.

سروری با بیان اینکه نباید مجلس را به مجلس پیر و جوان تقسیم کنیم خاطرنشان کرد: بسیاری از پیران مجلس از جوانان آن کارآمدتر هستند.

وی با اشاره به اینکه هدف از جوان گرایی شکل جوان بودن مجلس نیست یادآور شد: باید فرهنگ و شجاعت جوانی و نیز قدرت شکستن شاکله های بی خاصیت در مجلس به وجود آید.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه جوانان پویایی و خلاقیت دارند و در سایه این پویایی درپی تحول هستند تصریح کرد: نیاز امروز مجلس تحول است. باید به جای اسم ها رسم ها در مجلس یازدهم باب شود.

انتهای پیام/ک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !