طرز تهیه کیک تیتابی


طرز تهیه کیک تیتابی

روش پخت کیک تی تاب روش پخت یک کیک خوشمزه و ساده رو آموزش می دهیم حتما بپزید و امتحان کنید  و اگر سوالی داشتید بپرسید مواد لازم برای کیک تیتاپی : تخم مرغ 4 عدد شکر یک لیوان روغن مایع یک لیوان ماست یک لیوان آرد دو لیوان وانیل یک ق چ بکینگ پودر … نوشته طرز تهیه کیک تیتابی اولین بار در پورتال جامع ایران بانو پدیدار شد.

روش پخت کیک تی تاب

روش پخت یک کیک خوشمزه و ساده رو آموزش می دهیم حتما بپزید و امتحان کنید و اگر سوالی داشتید بپرسید

طرز تهیه کیک تیتابی

مواد لازم برای کیک تیتاپی :

تخم مرغ ۴ عدد
شکر یک لیوان
روغن مایع یک لیوان
ماست یک لیوان
آرد دو لیوان
وانیل یک ق چ
بکینگ پودر دو ق چ
رنده پوست پرتقال یک ق غ
پودر کاکائو دو ق غ

طرز تهیه کیک تیتابی :

همه ی مواد به دمای محیط رسیده باشد .اندازه قالب بیست و دو در سی سانت هست .تخم مرغ ها و شکر و وانیل را با همزن برقی پنج دقیقه میزنیم تا کشدار و کرم رنگ شود.

روغن مایع و ماست و رنده ی پوست پرتقال را اضافه می کنیم .می توانید رنده پوست پرتقال را حذف کنید ولی اگه باشه کیک خوشمزه تر میشود.

از آخر آرد و بکینگ پودر سه بار الک شده را در سه مرحله به مواد اضافه کرده و یک لیوان از این مواد را جدا کرده و با پودر کاکائو مخلوط کنید و این مواد کاکائویی را داخل قیف یکبار مصرف بریزید و نوک قیف را با قیچی جدا کنید .

مایع سفید رنگ کیک را داخل تابه چرب شده بریزید و از مواد کاکائویی روی مواد کیک چند خط افقی بکشید و با نوک چاقو با فاصله دو سانت از بالا به پایین با کمک چاقو خط بکشید و مابین این خطوط برعکس از پایین به بالا خط بکشید و حالت زبرا به کیک می دهیم و قالب را درون فر یک ربع گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد به مدت نیم ساعت قرار دهید .

می توانید برای خوشرنگ تر شدن کیک، شعله بالایی را روشن کنید تا روی کیک کمی طلایی شود و بعد از سرد شدن کیک را برش دهید

فرستنده : خانم حدیث

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا