پذیرش علاقه‌مندان به علوم دینی توسط حوزه علمیه معیر الممالک/ ارایه خدمات به بیماران کرونایی از سوی طلاب و اساتید


پذیرش علاقه‌مندان به علوم دینی توسط حوزه علمیه معیر الممالک/ ارایه خدمات به بیماران کرونایی از سوی طلاب و اساتید

حجت الاسلام محمدیان از پذیریش علاقه مندان به علوم دینی در حوزه علمیه معیرالممالک خبر داد و گفت: این حوزه علمیه از قدیمی‌ترین مدارس دینی کشور است از بین علاقه مندان به تحصیل دینی ثبت نام به عمل می آ‌ورد.

حجت الاسلام « مصطفی محمدیان» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به پذیریش در حوزه علمیه معیر الممالک تحت اشراف آیت الله تحریری برای سال تحصیلی( ۱۴۰۰- ۱۳۹۹) در مقطع تحصیلی دیپلم گفت: این حوزه علمیه از بین علاقه‌مندان برادر متولد ۷۸ به بعد برای تحصیل علوم دینی ثبت نام و پذیرش به عمل می‌آورد.

مدیر حوزه علمیه معیر الممالک تهران افزود: این حوزه که برگزاری جلسات اخلاق با حضور آیت الله تحریری از ویژگی‌های آن است از زمره قدیمی‌ترین حوزه‌های علمیه تهران است که در میدان محمدیه واقع شده و مسجد آن نیز یکی از آثار بسیار ارزنده معماری ایرانی در دوره ناصری است.

وی پیرامون شرایط عمومی و اختصاصی پذیریش در حوزه علمیه معیرالممالک گفت: برخورداری از اساتید مجرب فاضل، نظارت مستمر بر پیشرفت تحصیلی، کارگروه های علمی نیمی تخصصی متشکل از اساتید و طلاب، مشاوره برنامه ریزی تحصیلی و استعدادیابی با حضور مشاورین سطح عالی قم از شرایط پذیریش در این حوزه است.

مدیرحوزه علمیه معیرالممالک تهران با اشاره به برنامه هایی که در این حوزه علمیه برگزار می شود، گفت: برگزاری دوره های بصیرت شناسی، همایش تبیینی مبلغان انقلاب، فعالیت های جهادی در مناطق سیل زده از جمله برنامه های این حوزه است ضمن اینکه طلاب و اساتید این حوزه علمیه همزمان با شیوع ویروس کرونا اقدام به ارایه خدمات به بیماران کرونایی و خدمت رسانی به خانواده های آنها کردند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ثبت نام در این حوزه علمیه با شماره تلفن های ۵۵۸۹۰۱۸۷ تماس حاصل کنند.

یادآور می شود،حوزه علمیه معیرالممالک در خیابان خیام و حوالی بازار تهران قرار دارد و در نزدیکی این مدرسه امام‌زاده سیدناصرالدین(ع) قرارگرفته است. این حوزه علمیه از بناهای تاریخی برخوردار است که توسط معیر الممالک یکی از درباریان رضاخان بنا شده است.این حوزه علمیه کتابخانه‌ای نیز در اختیار دارد که در تهران یکی از جامع‌ترین کتابخانه‌ها محسوب می‌شود.برای موضوعات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، دینی، فلسفی، فقهی، نجومی، منطقی و... در این کتابخانه، منبع و مکتوبی وجود دارد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط