فن در سار: منچستریونایتد با 3 خرید دیگر می‌تواند در فصل آینده برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند


فن در سار: منچستریونایتد با 3 خرید دیگر می‌تواند در فصل آینده برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند

دروازه‌بان سابق شیاطین سرخ نسبت به عملکرد این تیم در فصل آینده خوشحال است.

طرفداری- ادوین فن در سار، دروازه‌بان افسانه‌ای باشگاه منچستریونایتد معتقد است که این تیم با خرید 2 یا 3 بازیکن دیگر می تواند با منچسترسیتی و لیورپول بر سر کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس رقابت کند.

به گزارش CNN، پس از ورود برونو فرناندز و اودیون ایگالو، عملکرد منچستریونایتد در هفته‌های اخیر تغییر چشمگیری کرد و اکنون فن در سار معتقد است که این تیم فقط به 2 یا 3 خرید دیگر برای بازگشت به کورس قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نیاز دارد:

دوره ماه عسل سولسشر (از زمان انتصاب به عنوان سرمربی منچستریونایتد) عالی بود و پس از آن، منچستریونایتد در دوره‌ای بسیار سخت و با مشکلات زیاد قرار گرفت و فکر می کنم که در هفت، هشت یا نه بازی هفته گذشته آن‌ها فوتبال بهتری را نسبت به گذشته بازی کردند. آن‌ها امتیازات زیادی کسب کردند و در برابر تیم‌های بزرگ هم نتایج خوبی را کسب کردند. من امیدوارم تا لیگ برتر از سر گرفته شود زیرا آن‌ها به حضور در لیگ قهرمانان اروپا نیاز خواهند داشت. به نظر من نکته اصلی برای آن‌ها، متمرکز شدن بر روی فصل بعد است و امیدوارم تا با 2 یا 3 خرید دیگر، بتوانند با منچسترسیتی و لیورپول بر سر کسب عنوان قهرمانی رقابت کنند.

وقتی از فن در سار پرسیده شد که منچستریونایتد فعلی فاقد چه چیزهایی است، او پاسخ داد:

ثبات و ذهنیت برنده شدن. شاید آن‌ها بتوانند مشکلاتی که در رابطه با پوگبا به وجود آمده را حل کنند. آیا او می ماند؟ من اطمینان دارم که با آن‌ها وجود دخیا، مگوایر، فرناندز، رشفورد، مارسیال و پوگبا ترکیب خوبی را تشکیل خواهند داد. علاوه بر این، مانند همیشه در منچستریونایتد بازیکنان جوان زیادی وجود دارد که این بازیکنان در حال پیشرفت هستند. بنابراین من نسبت به عملکرد آن‌ها در فصل آینده خوشبین هستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان