وحشت مرد روستایی با دیدن مار شاه کبرای 4.5 متری در اتاق خواب! +فیلم


وحشت مرد روستایی با دیدن مار شاه کبرای 4.5 متری در اتاق خواب! +فیلم

مار شاه کبرای 4.5 متری که به صورت پنهانی وارد اتاق خواب یک خانه روستایی شده بود ساکنان خانه و مردم محلی را به وحشت انداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان: مرد روستایی اهل تایلند که صبح از خواب بیدار شده بود هرگز تصور نمی‌کرد با صحنه‌ای وحشتناک روبرو شود. " پِراسیت پاکورن " در حالی که هنوز گیج خواب بود توجه اش به چیز عجیبی جلب شد که در زیر کمد اتاق خواب او خودنمایی می‌کرد.

او پس از بررسی متوجه مار شاه کبرای بزرگی شد که در زیر کمد اتاق خواب خانه اش جا خوش کرده بود. این مار شاه کبرا که حدود ۴.۵ متر طول داشت به صورت پنهانی وارد اتاق خواب این مرد شده بود. این اتفاق در منطقه " کرابی " واقع در جنوب تایلند رخ داد.

پراسیت ۲۰ ساله که با دیدن این مار خطرناک دچار ترس و وحشت زیادی شده بود در حالی که فریاد می‌کشید از اتاق فرار کرد. همسایگان این مرد جوان که متوجه صدای فریاد او شده بودند برای کمک به خانه او رفتند. آن‌ها با کمک یک مارگیر محلی این مار شاه کبرای بزرگ را از خانه پریست خارج کردند. در ویدئویی که منتشر شده است همسایگان پراسیت را در حالی که در مقابل درب خانه او جمع شده اند نشان می‌دهد. همچنین در این ویدئو مارگیر محلی در حال گرفتن مار دیده می‌شود.

پراسیت در این باره گفت: «این مار شاه کبرا هنگامی که من خواب بودن وارد اتاقم شد. واقعا خوش شانس بودم که حین خواب مورد حمله این مار قرار نگرفتم. در صورتی که مورد حمله این مار شاه کبرا قرار می‌گرفتم مرگم حتمی بود.»

گفتنی است؛ مار سمی شاه کبرا در سراسر جنوب تایلند که دارای جنگل‌هایی متراکم است یافت می‌شود. غذای مار شاه کبرا در این مناطق را مارمولک‌ها و مار‌های دیگر تشکیل می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور