رانندگان وانت بارها با دریافت پروانه اشتغال، سوخت مازاد دریافت می کنند


رانندگان وانت بارها با دریافت پروانه اشتغال، سوخت مازاد دریافت می کنند

امکان تردد در محدوده ترافیکی زوج و فرد مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان گفت: با اجرای طرح تشویقی برای خودروهای باری بنزینی در صورت دریافت پروانه اشتغال از سوی رانندگان، سهمیه مازاد 100 تا 150 لیتری بنزین و مجوز تردد در محدوده ترافیکی زوج و فرد به آنها تخصیص می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان؛ مجید طهماسبی با اشاره به اجرای طرح تشویقی برای وانت بارهای بنزینی از سوی وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اظهار کرد: بر اساس این طرح رانندگان وانت های بارهای بنزینی که پروانه اشتغال از شهرداری ها دریافت کنند می توانند از مزایای دریافت سوخت تشویقی استفاده کنند.

وی ادامه داد: طرح نحوه تخصیص سوخت به ناوگان بار درون شهری از اسفندماه سال گذشته به شهرداری ها ابلاغ شده است و رانندگان می توانند با ثبت نام از طریق شرکت های حمل بار که لیست آنها در سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری و حومه شهرداری اصفهان موجود است، از مزایای تشویقی این طرح بعد از دریافت پروانه اشتغال بهره مند شوند.

سهمیه مازاد فقط در پمپ بنزین قابل استفاده است

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری اصفهان افزود: بر اساس این طرح وانت بارهای بنزینی کم مصرف و پرمصرف که به ترتیب سهمیه سوخت پایه آنها 200 تا 300 لیتر است با دریافت پروانه اشتغال 100 تا 150 لیتر سوخت مازاد در هر ماه دریافت می کنند که این سهمیه مازاد به صورت اعتباری در کارت های بانکی رانندگان شارژ می شود.

وی ادامه داد: این سهمیه مازاد در کارت های بانکی، تنها از طریق پمپ های بنزین و برای خرید سوخت قابل استفاده است.

طهماسبی با اشاره به اینکه رانندگانی که سهمیه مازاد در کارت های آنها شارژ شده می توانند برای مشاهده تاریخچه و میزان باقی مانده اعتبار خود به سامانه samas.moi.ir مراجعه کنند، گفت: تاکنون در شهر اصفهان بیش از 6 هزار خودروی بنزینی در این طرح ثبت نام کرده اند.

وی تعداد خودروهای باری بنزینی شهر اصفهان را حدود 30 هزار خودرو عنوان کرد و افزود: طرح سوخت تشویقی برای رانندگان خودروهای باری در قالب طرح جامع مطالعات بار اجرا شده است و یکی دیگر از مزایای در نظر گرفته شده در قالب این طرح برای رانندگان امکان تردد در محدوده ترافیکی زوج و فرد است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری اصفهان افزود: 24 شرکت حمل و نقل بار در شهر اصفهان زیر نطر سازمان مدیریت حمل و نقل بار فعالیت می کنند که رانندگان وانت بارها با مراجعه به سایت www.hamlebar.com و یا تماس با شماره تلفن 23- 03137383920 از آدرس شرکت ها مطلع و برای دریافت پروانه اشتغال به آنها مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد