توزیع سیمان رایگان در مناطق سیل و زلزله زده


توزیع سیمان رایگان در مناطق سیل و زلزله زده

مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس وابسته به بنیاد مستضعفان، از توزیع 680 هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله از سوی این بنیاد خبر داد.

توزیع سیمان رایگان در مناطق سیل و زلزله زدهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بنیاد مستضعفان، آقای محمد اتابک با اشاره به آمار سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق سیل زده و زلزله زده گفت: با توجه به سیاست حمایتی بنیاد مستضعفان برای کمک رسانی به بازسازی مناطق سیل زده، زلزله زده و آسیب دیده در حوادث طبیعی، جمع سیمان اهدایی این بنیاد برای بازسازی این مناطق آسیب دیده به بیش از 680 هزار تن رسید.
وی افزود: بر اساس آخرین گزارش ها از تجمیع آمارها تا 21 اردیبهشت امسال، میزان سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل زده استان های گلستان، خراسان شمالی، مازندران، لرستان و 15 استان دیگر به حدود 379 هزار تن رسید.
اتابک ادامه داد: همچنین میزان سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان به مناطق زلزله زده نیز تا 21 اردیبهشت، بیش از 300 هزار تن بوده است.
مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس وابسته به بنیاد مستضعفان اضافه کرد: 680 هزار تن سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی این مناطق در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته تا در مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله توزیع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403